လြန္ခဲ့တဲ့ ၉ ႏွစ္က သက္မြန္ျမင့္အသက္ကိုကယ္ခဲ့တာဘယ္သူလဲ ရင္ဖြင္႔လိုက္တဲ႔ သက္မြန္ျမင္႔



သက္မြန္ျမင့္ ျငင္းတယ္ဆိုလို႔ဘာမ်ားလဲလို႔..ျငင္းတာ မဟုတ္ပါဘူးဒါ႐ိုက္တာက လြန္ခဲ့တဲ့ ၉ ႏွစ္က အေၾကာင္းအရာဆိုေတာ့ ေမ့ေနတာေနမွာပါ..တုံးမယ့္ေန႔ ေမွာ္ဘီမွာ အကုန္ တည္ၿပီး ႐ိုက္ခါနီးေလးမွာ ၿမိဳ႕ထဲမွာ ပဋိပကၡျဖစ္ၿပီး ေသနတ္ပစ္တဲ့ထိျဖစ္လို႔ ေၾကာက္ၿပီး အိမ္ျပန္ေျပးၾကတာပါ.. September လထဲမွာ.. တခ်ိဳ႕ မွတ္မိၾကမွာပါေနာက္ ၃ လမွ ျပန္႐ိုက္ရလို႔ ရွည္လာတာေလး ေတာင္ ျပန္တုံးရတာ.. ေနာက္ေနေသးတယ္တကယ္တုံးတုန္းက သီလရွင္ဝတ္ခ်င္စိတ္နဲ႔ မႏွေျမာဘူးရွည္လာတာေလး တုံးရမွ ႏွေျမာၿပီး ဝမ္းနည္းသလိုလိုလို႔.. ဘဝမွာ အလုပ္လက္ခံၿပီး ၿငင္းတာဆိုလို႔ ႏွင္းဆီပါေမာင္ပဲ ရွိတယ္.. ဒါေတာင္ ဘယ္လိုမွ ကိုယ့္ပုံစံမဟုတ္ေနဘူးဆိုၿပီး မတတ္ႏိုင္လို႔ မလုပ္ႏိုင္ေၾကာင္း ေျပာတာ.. ညွိမရလို႔ လက္လႊတ္လိုက္တာ..လြန္ခဲ့တဲ့ ၉ ႏွစ္က အေၾကာင္းကို ခုခ်ိန္မွာ ျပန္ေရးတယ္.. ျငင္းတယ္ဆိုၿပီး ေျပာတယ္.. သူ ဘာေျပာခ်င္ပါလိမ့္?? ခ်ီးက်ဴးသလိုလိုနဲ႔ ပုတ္ခတ္တာလား? ကၽြန္မ ဉာဏ္မမွီပါ..
ခုတေလာကလည္း သူမ်ား မေကာင္းေၾကာင္းေတြေရးၿပီး (တခ်ိဳ႕ ဂ်ာနယ္ေတြက အစ)နာမည္ယူေနၾကတာဆိုေတာ့ မေတြးတတ္ေတာ့.. ကၽြန္မပဲ အေကာင္းမျမင္တတ္တာလား???
ကၽြန္မက ဘာမွ မျဖစ္သြားပါဘူး.. အမွန္တရားဆိုတာ ရွိေနတာပဲ.. ဘယ္သူ သိသိ မသိသိ ကိုယ္လိပ္ျပာလုံတယ္..ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မကို ခ်စ္တဲ့သူ မခ်စ္တဲ့သူေတြ အထင္အျမင္ ရွင္းေစခ်င္ပါတယ္.. ကၽြန္မ အလုပ္မွာ ဂ်ီးမ်ားပါတယ္.. ကဂ်ီကေဂ်ာင္က်တယ္ေပါ့.. ေလာဘႀကီးတာကိုး.. ဒါမယ့္ လက္ခံလိုက္ၿပီဆို တဆုံးလုပ္တတ္တယ္ဆိုတာ ယုံၾကည္ေစခ်င္ပါတယ္.. ကၽြန္မရဲ႕ တည္ေဆာက္ထားတဲ့ ပုံစံကို မနစ္နာေစဘူးဆိုရင္ေပါ့..
ဒီေနရာမွာ ၾကဳံတုန္း ကၽြန္မေက်းဇူးရွင္ကို မွတ္တမ္းထပ္တင္ပါတယ္.. ဇာတ္ပို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္ “ကို ဆင္မ” ပါ.. သူကယ္လို႔ ကၽြန္မ ခုထိ လူ႔ေလာကထဲ ရွိေနတာပါ..”ေက်ာက္သင္ပုန္းေတြ မိုးထားတဲ့အိမ္”
႐ုပ္ရွင္ကားေလးဟာ ပရိတ္သတ္အားလုံးရင္ထဲေရာက္ခဲ့တာမို႔ မွတ္မိၾကမွာပါ..အဲ့ကားထဲက ေလွေပၚ ဓါတ္ပုံေတြ႐ိုက္ရင္း ေရထဲျပဳတ္က်တဲ့ အခန္းမွာ ဝါးႏွစ္ျပန္နက္တဲ့ ဆည္ကန္အလယ္တည့္တည့္မွာ ျပဳတ္က်တာပါ.. ကၽြန္မ ေရမကူးတတ္ပါဘူး.. ေလွထဲ အတူပါလာတဲ့ ကိုဆင္မ တစ္ေယာက္သာေရကူးတတ္ၿပီး ကၽြန္မေရာ မင္းသားေရာ သူကယ္ခဲ့ပါတယ္.. အဖဲြ႕ေတြက ကမ္းစပ္ကဆိုေတာ့ အလွမ္းေဝးပါတယ္.. သူ႔ကို ေက်းဇူးတင္လို႔မဆုံးပါဘူး..
ခုခ်ိန္ ျပန္ေတြးရင္ေတာ့ ကၽြန္မ သိပ္႐ူးမိုက္ပါလားလို႔ေတြးမိတယ္.. အသက္အႏၲရာယ္ဆိုတာ ကၽြန္မတို႔ အႏုပညာသမားေတြ လုပ္ေဖာ္ကိုင္ဖက္ေတြတြက္ ဘယ္သူ႔ဆီကမွ အာမခံခ်က္မရွိပဲ ဒုံးမိုက္ၾကပါတယ္.. ခုေတာ့ ကၽြန္မ ခေလးႏွစ္ေယာက္ အေမျဖစ္ေတာ့မွာမို႔ သူတို႔ရဲ႕ဘဝမွာ မိခင္မမဲ့ဖို႔နဲ႔ တျခားခေလးေတြတြက္ ကၽြန္မလုပ္ေဆာင္ႏိုင္တာေတြအမ်ားႀကီးရွိတယ္ဆိုတာ ယုံၾကည္လို႔ အဲေလာက္မ႐ူးသြပ္ေတာ့ဘူးလို႔ ဆုံးျဖတ္ထားပါတယ္.. ကၽြန္မ အႏုပညာသမားတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ မွားမ်ားေနလား????

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...