ဗိုလ္ေအာင္ဒင္ - မေနာ ကိုယ္တိုင္ အရိုးသားဆံုးနဲ႔ အမွန္အတိုင္း ရွင္းလိုက္ၿပီ..။

မဂ္လာပါ 🙏🙏🙏 ကြ်န္ေတာ္ ရွင္းတမ္းေလးလုပ္ပါရေစ ပထမေတာ့ သည္းခံၿပီး ဘုရားမွာသြားဆုေတာင္းေနမိတယ္ ဝဋ္ေႂကြးရွိရင္ေက်ပါေစလို႔ ဒီေန႔ေတာ့အေပါင္းအသင္းေတြက ရွင္းသင့္ၿပီတဲ့အၾကံေပးလာၾကတယ္ ဒါေၾကာင့္အ႐ိုးသားဆုံး အမွန္အတိုင္းေျပာျပပါမယ္ မတၱရာအလႉပြဲမွာ ဆိုခဲ့ပါတယ္ ပထမ ဗိုလ္ေအာင္ဒင္ သီခ်င္းဆိုပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္အၿမဲတမ္း အသံစစ္တဲ့သီခ်င္းပါ စင္ေပၚမွာအသံတအားေျခာက္ေနတယ္ ေမာ္နီတာ အသံမ်ားၿပီး Reverb မပါဘူးျဖစ္ေနတယ္ ဒုတိယပုဒ္မဆိုခင္ စက္ဆရာကိုအကူအညီေတာင္းတယ္ စက္ဆရာႀကီး ကြ်န္ေတာ္အသံထိေနလို႔ သိပ္မေအာ္ႏိုင္ပါဘူးဗ်ာ Delay နဲနဲေလာက္ထည့္ေပးပါလို႔ေျပာလိုက္ပါတယ္ သူထည့္ေပးပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္တို႔စင္ေပၚမွာက ေမာ္နီတာပဲၾကားရတာပါ ေရွ႕ထြက္မၾကားရပါဘူးခင္ဗ်ာ အဲမွာ စလြဲၾကတာပါ ဒုတိယပုဒ္ အခ်စ္စစ္ရဲ႕တန္ဖိုး ထပ္ဆိုပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ တအားေၾကာက္လာတယ္အသံက ပိုကြဲလာတယ္ဘာလို႔လဲဆိုေတာ့ အသံအိုးထိေန၍ ဆရာဝန္က မဆိုခိုင္းေပမည့္ အလွဴပြဲဆိုေတာ့ ရက္ေရႊ႕လို႔မရပါဘူး အသံထြက္သေလာက္လာဆိုရတာပါ ပရိသတ္ကိုႀကိဳတင္ေတာင္းပန္ခဲ့ပါတယ္ ကူဆိုပါအုန္းလို႔အဆင္ေျပပါတယ္သူတို႔နားလည္ေပးတယ္ ကၾကတယ္ ဒါေပမည့္ ကြ်န္ေတာ္ တတိယ ပုဒ္မဆိုရဲေတာ့ဘူး စက္ဆရာအနားသြားပါတယ္ ကိုႀကီးညီေလးကို ကူညီပါဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္အသံထိေနလို႔ပါလို႔ေျပာေတာ့ စက္ဆရာက ေျပာပါတယ္ မင္းလူကို အေရွ႕ထြက္နားေထာင္ခိုင္းလိုက္တဲ့ ထိထပ္တင္လို႔မေကာင္းဘူးတဲ့ သိပ္မွန္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ ေျပာပါတယ္ အကိုခ်ိန္တာေကာင္းပါတယ္ညီေလးအသံကသိပ္မၫွစ္ႏိုင္ေတာ့လို႔ပါေနာ္လို႔ဆိုၿပီးေျပာရင္း သူစိတ္မၾကည္ရွာေတာ့တာေနမယ္ ကြ်န္ေတာ္ကိုအဖတ္မလုပ္ေတာ့ဘူး နားၾကပ္ျပန္တပ္ၿပီးစက္ပဲကိုင္ေနတယ္ ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ စင္ေပၚကေန ေအာ္ေျပာေနရတယ္ မိုက္နဲ႔လဲမေျပာရဲဘူးပရိသတ္ ၾကားရင္မေကာင္းဘူးေလ ဒါနဲ႔ ဆက္ဆိုပါတယ္ ၾကာျဖဴဆိုေပးလိုက္တယ္ အဆင္မေျပဘူးဗ်ာ ဘယ္နားကဆိုရမွန္းမသိ ငိုခ်င္စိတ္ေပါက္မိတယ္ ရင္ထဲလည္းတအားခံစားရတယ္ တတိယ ပုဒ္ၿပီးေတာ့ကြ်န္ေတာ္ မဆိုရဲေတာ့ဘူး ပြဲငွါးေပးတဲ့ Bass ကိုေဇာ္ထြန္း ကိုအကူအညီေတာင္းတယ္ အလွဴဒကာ အလွဴအမ ေခၚေပးပါဗ်ာ ကြ်န္ေတာ္ ဆက္ဆိုဘို႔ သိပ္ခက္သြားၿပီလို႔ေျပာေတာ့ သူက မခင္ဘူးတဲ့ စက္ပိုင္ ကိုေကာေကာ ကိုေခၚေပးပါတယ္ စက္ပိုင္ကဘာလိုလဲေမးေတာ့ အစ္ကို ညီေလးဆိုလို႔အဆင္မေျပပါဘူး စင္ေပၚမွာေမာ္နီတာတအားမ်ားေနတယ္ Delay လည္းထည့္ေပးဖို႔ေျပာေပးပါဗ်ာဆိုေတာ့ ဟုပ္တယ္တဲ့ ညေနကတည္းက စင္ေပၚေမာနီတာ ျပင္းေနတာ သူသိတယ္လို႔ ကိုေကာေကာကိုယ္တိုင္ေျပာခဲ့ပါေသးတယ္ ေအာက္ဆင္းၿပီး စက္ဆရာနဲ႔အတူကူၫွိၾကပါတယ္ ေမာ္နီတာ တိုးသြားေတာ့ ေရွ႕ထြက္အသံနဲ႔ထိန္းဆိုပါတယ္ ေနာက္တစ္ပုဒ္ အေႂကြးသီခ်င္းဆိုေတာ့ ခ်ိန္ရင္း အားလုံးရြာလည္ကုန္တယ္ဗ်ာ သူတို႔ ကူညီတယ္လို႔ကြ်န္ေတာ္ယုံတယ္ တစ္ခုပဲ သတိလြတ္သြားတာပါ စင္ေပၚက ေမာ္နီတာကို သူတို႔ Reverb မေပးထားဘူး ကြ်န္ေတာ္က အသံထြက္ပဲနားေထာင္တက္တယ္ Reverb ထည့္ဖို႔မေျပာတက္ဘူး စက္ဆရာက စင္ေပၚတက္နားမေထာင္ေပးဘူး အဲဒီမွာ စလြဲၾကတာပါ ေနာက္ဆုံး ဗိုလ္ေအာင္ဒင္နဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ခဲ့တယ္ အားလုံး (6)ပုဒ္ဆိုခဲ့တယ္ မိုက္ကိုေတာ့ လႊန္႔မပစ္ခဲ့ပါဘူး အရင္ပြဲေတြက ဆိုၿပီးအဆင္ေျပစြာျပန္ရေတာ့သတိထားၿပီး လူတစ္ဦးလက္ထဲထည့္ခ်င္ထည့္မထည့္ျဖစ္ရင္ မိုက္စတန္း ခ်ိတ္ခဲ့တာပါ အဲဒီေန႔က ဆိုၿပီ မိုက္ မပိတ္လိုက္ရဘူး Drum စင္ေပၚဒီတိုင္းတင္လိုက္တာပါ အသံက မပိတ္ထားေတာ့ ထြက္သြားတာပါ ေနာက္ဆုံးတစ္ခုေျပာခဲ့ပါေသးတယ္ ပြဲငွါးေပးတဲ့ Bass ကိုေဇာ္ထြန္းကို အလွဴဒကာ အလွဴအမကိုေျပာေပးပါ ေနာက္ရက္ အိမ္ကိုလာၿပီးဓါတ္ပုံ႐ိုက္ေပးရမလား ဘာလုပ္ေပးရမလဲဆိုၿပီးေျပာခဲ့ပါတယ္ အေၾကာင္းမျပန္ခဲ့လို႔ ဒီအတိုင္းပဲေနခဲ့တာပါ ကြ်န္ေတာ္မွားသြားရင္ ပရိသတ္ႀကီးႏွင့္စက္ဆရာ စက္ပိုင္အားလုံးကိုေတာင္းပန္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ကအငယ္ဆိုေတာ့ မွားသည္ျဖစ္ေစမွန္သည္ျဖစ္ေစ ေတာင္းပန္ပါတယ္ ရႊင္လန္းခ်မ္းေျမ႕ပါေစ🙏🙏🙏

မေနာ...
===============

Unicode>>>
မဂ်လာပါ 🙏🙏🙏 ကျွန်တော် ရှင်းတမ်းလေးလုပ်ပါရစေ ပထမတော့ သည်းခံပြီး ဘုရားမှာသွားဆုတောင်းနေမိတယ် ဝဋ်ကြွေးရှိရင်ကျေပါစေလို့ ဒီနေ့တော့အပေါင်းအသင်းတွေက ရှင်းသင့်ပြီတဲ့အကြံပေးလာကြတယ် ဒါကြောင့်အရိုးသားဆုံး အမှန်အတိုင်းပြောပြပါမယ် မတ္တရာအလှူပွဲမှာ ဆိုခဲ့ပါတယ် ပထမ ဗိုလ်အောင်ဒင် သီချင်းဆိုပါတယ် ကျွန်တော်အမြဲတမ်း အသံစစ်တဲ့သီချင်းပါ စင်ပေါ်မှာအသံတအားခြောက်နေတယ် မော်နီတာ အသံများပြီး Reverb မပါဘူးဖြစ်နေတယ် ဒုတိယပုဒ်မဆိုခင် စက်ဆရာကိုအကူအညီတောင်းတယ် စက်ဆရာကြီး ကျွန်တော်အသံထိနေလို့ သိပ်မအော်နိုင်ပါဘူးဗျာ Delay နဲနဲလောက်ထည့်ပေးပါလို့ပြောလိုက်ပါတယ် သူထည့်ပေးပါတယ် ကျွန်တော်တို့စင်ပေါ်မှာက မော်နီတာပဲကြားရတာပါ ရှေ့ထွက်မကြားရပါဘူးခင်ဗျာ အဲမှာ စလွဲကြတာပါ ဒုတိယပုဒ် အချစ်စစ်ရဲ့တန်ဖိုး ထပ်ဆိုပါတယ် ကျွန်တော် တအားကြောက်လာတယ်အသံက ပိုကွဲလာတယ်ဘာလို့လဲဆိုတော့ အသံအိုးထိနေ၍ ဆရာဝန်က မဆိုခိုင်းပေမည့် အလှူပွဲဆိုတော့ ရက်ရွှေ့လို့မရပါဘူး အသံထွက်သလောက်လာဆိုရတာပါ ပရိသတ်ကိုကြိုတင်တောင်းပန်ခဲ့ပါတယ် ကူဆိုပါအုန်းလို့အဆင်ပြေပါတယ်သူတို့နားလည်ပေးတယ် ကကြတယ် ဒါပေမည့် ကျွန်တော် တတိယ ပုဒ်မဆိုရဲတော့ဘူး စက်ဆရာအနားသွားပါတယ် ကိုကြီးညီလေးကို ကူညီပါဗျာ ကျွန်တော်အသံထိနေလို့ပါလို့ပြောတော့ စက်ဆရာက ပြောပါတယ် မင်းလူကို အရှေ့ထွက်နားထောင်ခိုင်းလိုက်တဲ့ ထိထပ်တင်လို့မကောင်းဘူးတဲ့ သိပ်မှန်ပါတယ် ကျွန်တော် ပြောပါတယ် အကိုချိန်တာကောင်းပါတယ်ညီလေးအသံကသိပ်မညှစ်နိုင်တော့လို့ပါနော်လို့ဆိုပြီးပြောရင်း သူစိတ်မကြည်ရှာတော့တာနေမယ် ကျွန်တော်ကိုအဖတ်မလုပ်တော့ဘူး နားကြပ်ပြန်တပ်ပြီးစက်ပဲကိုင်နေတယ် ကျွန်တော်တစ်ယောက်ထဲ စင်ပေါ်ကနေ အော်ပြောနေရတယ် မိုက်နဲ့လဲမပြောရဲဘူးပရိသတ် ကြားရင်မကောင်းဘူးလေ ဒါနဲ့ ဆက်ဆိုပါတယ် ကြာဖြူဆိုပေးလိုက်တယ် အဆင်မပြေဘူးဗျာ ဘယ်နားကဆိုရမှန်းမသိ ငိုချင်စိတ်ပေါက်မိတယ် ရင်ထဲလည်းတအားခံစားရတယ် တတိယ ပုဒ်ပြီးတော့ကျွန်တော် မဆိုရဲတော့ဘူး ပွဲငှါးပေးတဲ့ Bass ကိုဇော်ထွန်း ကိုအကူအညီတောင်းတယ် အလှူဒကာ အလှူအမ ခေါ်ပေးပါဗျာ ကျွန်တော် ဆက်ဆိုဘို့ သိပ်ခက်သွားပြီလို့ပြောတော့ သူက မခင်ဘူးတဲ့ စက်ပိုင် ကိုကောကော ကိုခေါ်ပေးပါတယ် စက်ပိုင်ကဘာလိုလဲမေးတော့ အစ်ကို ညီလေးဆိုလို့အဆင်မပြေပါဘူး စင်ပေါ်မှာမော်နီတာတအားများနေတယ် Delay လည်းထည့်ပေးဖို့ပြောပေးပါဗျာဆိုတော့ ဟုပ်တယ်တဲ့ ညနေကတည်းက စင်ပေါ်မောနီတာ ပြင်းနေတာ သူသိတယ်လို့ ကိုကောကောကိုယ်တိုင်ပြောခဲ့ပါသေးတယ် အောက်ဆင်းပြီး စက်ဆရာနဲ့အတူကူညှိကြပါတယ် မော်နီတာ တိုးသွားတော့ ရှေ့ထွက်အသံနဲ့ထိန်းဆိုပါတယ် နောက်တစ်ပုဒ် အကြွေးသီချင်းဆိုတော့ ချိန်ရင်း အားလုံးရွာလည်ကုန်တယ်ဗျာ သူတို့ ကူညီတယ်လို့ကျွန်တော်ယုံတယ် တစ်ခုပဲ သတိလွတ်သွားတာပါ စင်ပေါ်က မော်နီတာကို သူတို့ Reverb မပေးထားဘူး ကျွန်တော်က အသံထွက်ပဲနားထောင်တက်တယ် Reverb ထည့်ဖို့မပြောတက်ဘူး စက်ဆရာက စင်ပေါ်တက်နားမထောင်ပေးဘူး အဲဒီမှာ စလွဲကြတာပါ နောက်ဆုံး ဗိုလ်အောင်ဒင်နဲ့ နှုတ်ဆက်ခဲ့တယ် အားလုံး (6)ပုဒ်ဆိုခဲ့တယ် မိုက်ကိုတော့ လွှန့်မပစ်ခဲ့ပါဘူး အရင်ပွဲတွေက ဆိုပြီးအဆင်ပြေစွာပြန်ရတော့သတိထားပြီး လူတစ်ဦးလက်ထဲထည့်ချင်ထည့်မထည့်ဖြစ်ရင် မိုက်စတန်း ချိတ်ခဲ့တာပါ အဲဒီနေ့က ဆိုပြီ မိုက် မပိတ်လိုက်ရဘူး Drum စင်ပေါ်ဒီတိုင်းတင်လိုက်တာပါ အသံက မပိတ်ထားတော့ ထွက်သွားတာပါ နောက်ဆုံးတစ်ခုပြောခဲ့ပါသေးတယ် ပွဲငှါးပေးတဲ့ Bass ကိုဇော်ထွန်းကို အလှူဒကာ အလှူအမကိုပြောပေးပါ နောက်ရက် အိမ်ကိုလာပြီးဓါတ်ပုံရိုက်ပေးရမလား ဘာလုပ်ပေးရမလဲဆိုပြီးပြောခဲ့ပါတယ် အကြောင်းမပြန်ခဲ့လို့ ဒီအတိုင်းပဲနေခဲ့တာပါ ကျွန်တော်မှားသွားရင် ပရိသတ်ကြီးနှင့်စက်ဆရာ စက်ပိုင်အားလုံးကိုတောင်းပန်ပါတယ် ကျွန်တော်ကအငယ်ဆိုတော့ မှားသည်ဖြစ်စေမှန်သည်ဖြစ်စေ တောင်းပန်ပါတယ် ရွှင်လန်းချမ်းမြေ့ပါစေ🙏🙏🙏

မနော...

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...