ကြ်န္ေတာ့္မိန္းမကိုမိန္းမလို႕ေခၚတာထက္ အခ်စ္ဆံုးေတးခ်စ္သူလို႔ေခၚတာ ပိုသေဘာၾကတယ္

''ႏု'' ဆိုတဲ့ေဆးေႀကာင့္ လွပႏုပ်ိဳေနတာပါဆိုတဲ့ျမန္မာျပည္သိန္းတန္
--------------- ရိႈင္း ----------------
အဝတ္အစား Fashion ပိုင္း၊ က်န္းမာေရးပိုင္းကအစ သီခ်င္းခ်စ္သူ (ဇနီး ) ကအစစအရာရာ ဂရုစုိက္ျပင္ဆင္ေပးၿပီး ေသခ်ာဂရုစိုက္ေပးတဲ့အတြက္ႏုပ်ိဳ
က်န္းမာျပီးလွပေနျခင္းျဖစ္ေႀကာင္း အဆိုေတာ္ျမန္မာျပည္သိန္းတန္က အကုန္သိသတင္းဌာနကို အခုလိုေျပာပါတယ္။ ''ကြ်န္ေတာ္က ကြ်န္ေတာ့္မိန္းမကိုမိန္းမလို႕ေခၚတာထက္ အခ်စ္ဆံုးေတးခ်စ္သူလို႔ေခၚတာ ပိုသေဘာၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ႏုပ်ိဳလွပျပီး အရြယ္တင္ေနတာေဆးေသာက္လို႕ပါ။ ဘာေဆးလည္းဆိုေတာ့ ''ႏု'' ဆိုတဲ့ေဆးပါ။ ကြ်န္ေတာ္လွပမူက ကြ်န္ေတ္ာ့ရဲ႕ အခ်စ္ဆံုးေတးခ်စ္သူေႀကာင့္ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕ေတးခ်စ္သူက ေမ့ေဆးဆရာဝန္ေလ သူကက်န္းမာေရးနဲ႕ပတ္သတ္ျပီး အရာရာသိေနေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕က်န္း မာေရးကအစ အကုန္လံုး သူက ဂရုစိုက္ေပးတယ္။ ဒါေႀကာင့္ႏုပ်ိဳလွပေနတာပါ။ ေနာက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ရဲ႕အခ်စ္ဆံုးေတးခ်စ္သူနဲ႕တြဲဖက္ျပီး။''အဆိုေတာ္တို႕ေနတဲ့ရြာ''ဆိုတဲ့ ဇာတ္ကားႀကီးရိုက္ဖို႕ရွိတယ္။ မတ္လအတြင္းရိုက္ျဖစ္မယ္လို႕အဆိုေတာ္ျမန္မာျပည္သိန္းတန္းက ေျပာသည္။
photo- ျမန္မာျပည္သိန္းတန္းPage

မူရင္း - 
AKonThi 
 ''နု'' ဆိုတဲ့ဆေးကြောင့် လှပနုပျိုနေတာပါဆိုတဲ့မြန်မာပြည်သိန်းတန်
--------------- ရှိုင်း ----------------
အဝတ်အစား Fashion ပိုင်း၊ ကျန်းမာရေးပိုင်းကအစ သီချင်းချစ်သူ (ဇနီး ) ကအစစအရာရာ ဂရုစိုက်ပြင်ဆင်ပေးပြီး သေချာဂရုစိုက်ပေးတဲ့အတွက်နုပျို
ကျန်းမာပြီးလှပနေခြင်းဖြစ်ကြောင်း အဆိုတော်မြန်မာပြည်သိန်းတန်က အကုန်သိသတင်းဌာနကို အခုလိုပြောပါတယ်။ ''ကျွန်တော်က ကျွန်တော့်မိန်းမကိုမိန်းမလို့ခေါ်တာထက် အချစ်ဆုံးတေးချစ်သူလို့ခေါ်တာ ပိုသဘောကြတယ်။ ကျွန်တော်နုပျိုလှပပြီး အရွယ်တင်နေတာဆေးသောက်လို့ပါ။ ဘာဆေးလည်းဆိုတော့ ''နု'' ဆိုတဲ့ဆေးပါ။ ကျွန်တော်လှပမူက ကျွန်တေ်ာ့ရဲ့ အချစ်ဆုံးတေးချစ်သူကြောင့်ပါ။ ကျွန်တော်ရဲ့တေးချစ်သူက မေ့ဆေးဆရာဝန်လေ သူကကျန်းမာရေးနဲ့ပတ်သတ်ပြီး အရာရာသိနေတော့ ကျွန်တော်ရဲ့ကျန်း မာရေးကအစ အကုန်လုံး သူက ဂရုစိုက်ပေးတယ်။ ဒါကြောင့်နုပျိုလှပနေတာပါ။ နောက်ပြီး ကျွန်တော်ရဲ့အချစ်ဆုံးတေးချစ်သူနဲ့တွဲဖက်ပြီး။''အဆိုတော်တို့နေတဲ့ရွာ''ဆိုတဲ့ ဇာတ်ကားကြီးရိုက်ဖို့ရှိတယ်။ မတ်လအတွင်းရိုက်ဖြစ်မယ်လို့အဆိုတော်မြန်မာပြည်သိန်းတန်းက ပြောသည်။
photo- မြန်မာပြည်သိန်းတန်းPage

မူရင်း -
AKonThi


Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...