ကား ထုတ္လုပ္ပံု မသိဘဲ ရမ္းေျပာေတာ့ ကိုယ္ အ မွန္းလူသိတာေပါ ႀကိတ္သားက ကားတိုက္ေစတာလား ယာဥ္ေမာင္းကကားတိုက္ေစတာလား ငပိန္းေတြ ေျပာၾကစမ္းပါအံုး …….တေန ့က မေတာ္တဆ ျဖစ္တဲ့ YBS ဘတ္စ္ ေဘးေဘာ္ဒီေတြ ၾကိတ္သား နဲ ့လုုပ္ထားတယ္.. ဂ ်င္ းေတြ ၾကက္သြန္ေတြ ေျပာေနၾကလိုု ့ဒီပိုု့စ္ေရးတာပါ။
အခုုေနာက္ပိုုင္း Bus ေတြ တရုုတ္မေျပာနဲ ့Scania တိုု ့MAN တိုု ့ ဘက္စ္ေတြေတာင္ ကားအေလးခ ်ိန္ေလ် ာ့ေအာင္ ေဘး Side Wall အကာေတြကိုု Fibreglass တိုု ့ၾကိတ္သားတိုု ့သုုံးတာ ဆယ္စုုႏွစ္တခုုေက ်ာ္ေနပါျပီ။
Weight Reduction အတြက္လဲ ခုုံေတြကအစ Fibre ခုုံေတြ ၾကမ္းခင္း ဆိုုလဲ ၾကိတ္သား အထပ္သားပဲသုုံးၾကတာ Bus ေတာင္မဟုုတ္ဘူး Express Coach ေတြမွာပါသုုံးတာပါ။
ကားအေလးခ ်ိန္ ေလ် ာ့ရမယ္ အင္ဂ ်င္ ေသးရမယ္ (အျမန္မေမာင္ေအာင္) ဒီေတာ့ ဆီစား သက္သာ မယ္။ေနာက္ဆက္တြဲ ျပင္ဆင္ စရိတ္သက္သာမယ္။ နားမလည္ပဲ ေဖာင္းထုုခ်င္ရုုံ ဂ်င္ းေတြ ၾကက္သြန္ေတြေလွ်ာက္ေျပာေတာ့ ကိုုယ္ ပိန္းဥမွန္းလူသိတာေပါ့ကြာ.. ဒြတ္ခဘာဘဲကြာ.. !
ဦးမင္းမင္း
Unicode
ကား ထုတ်လုပ်ပုံ မသိဘဲ ရမ်းပြောတော့ ကိုယ် အ မှန်းလူသိတာပေါ ကြိတ်သားက ကားတိုက်စေတာလား ယာဉ်မောင်းကကားတိုက်စေတာလား ငပိန်းတွေ ပြောကြစမ်းပါအုံး …….တနေ ့က မတော်တဆ ဖြစ်တဲ့ YBS ဘတ်စ် ဘေးဘော်ဒီတွေ ကြိတ်သား နဲ ့လုပ်ထားတယ်.. ဂ ျင် းတွေ ကြက်သွန်တွေ ပြောနေကြလို ့ဒီပို့စ်ရေးတာပါ။
အခုနောက်ပိုင်း Bus တွေ တရုတ်မပြောနဲ ့Scania တို ့MAN တို ့ ဘက်စ်တွေတောင် ကားအလေးခ ျိန်လျေ ာ့အောင် ဘေး Side Wall အကာတွေကို Fibreglass တို ့ကြိတ်သားတို ့သုံးတာ ဆယ်စုနှစ်တခုကေ ျာ်နေပါပြီ။
Weight Reduction အတွက်လဲ ခုံတွေကအစ Fibre ခုံတွေ ကြမ်းခင်း ဆိုလဲ ကြိတ်သား အထပ်သားပဲသုံးကြတာ Bus တောင်မဟုတ်ဘူး Express Coach တွေမှာပါသုံးတာပါ။
ကားအလေးခ ျိန် လျေ ာ့ရမယ် အင်ဂ ျင် သေးရမယ် (အမြန်မမောင်အောင်) ဒီတော့ ဆီစား သက်သာ မယ်။နောက်ဆက်တွဲ ပြင်ဆင် စရိတ်သက်သာမယ်။ နားမလည်ပဲ ဖောင်းထုချင်ရုံ ဂျင် းတွေ ကြက်သွန်တွေလျှောက်ပြောတော့ ကိုယ် ပိန်းဥမှန်းလူသိတာပေါ့ကွာ.. ဒွတ်ခဘာဘဲကွာ.. !
ဦးမင်းမင်း
Subscribe to:
Post Comments
(
Atom
)
Loading...
0 comments :
Post a Comment