Y.8 5820 ဘာ​ေၾကာင္​့ပ်က္​က်ႏိုင္​တယ္​ဆိုတာ သဲလြန္စ


Y.8 5820 ဘာ​ေၾကာင္​့ပ်က္​က်ႏိုင္​တယ္​ဆိုတာ

တပ္​မ​ေတာ္​​ေလ၏ သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​ျဖစ္​​ေသာ…Y.8 ​ေလယာဥ္​အမွတ္​ ၅၈၂၀ သည္​…အက္​ဒမင္​ပင္​လယ္​ျပင္​​တြင္​ ထာဝရ အနားယူသြားၿပီျဖစ္​ကာ​ေလယာဥ္​​ေပၚပါသြား​ေသာ…တပ္​ဖြဲ႔ဝင္​မ်ား တပ္​မိသားစုဝင္​မ်ားအတြက္​မ်ားစြာစိတ္​မ​ေကာင္​းျဖစ္​မိသလို​ေနာင္​ဘဝဆက္​တိုင္​း ဒီလိုအျဖစ္​ဆိုးမ်ိဳးမွကင္​း​ေဝးပါ​ေစဟုဆု​ေတာင္​းပါ၏…ကြၽန္​​ေတာ္​့မိတ္​​ေဆြ WK Auto Mechanic ၏ မိတ္​​ေဆြမ်ားလည္​းပါသြားခဲ့ၿပီး…က်န္​ရစ္​သူ မိသားစုမ်ားအတြက္​…
ထပ္​တူ ထပ္​မ်ွ ခံစားဝမ္​းနည္​းမိပါသည္​။
ယခုပ်က္​က်​ေသာ Y.8 ​ေလယာဥ္​သည္​၂၀၁၆ မတ္​လအတြင္​းက​ေရာက္​ရိွလာ​ေသာ…​ေလယာဥ္​အသစ္​ျဖစ္​ၿပီး တိုက္​ပြဲဝင္​ႏိုင္​​ေသာတိုက္​ခိုက္​​ေရးဗား႐ွင္​း​ Transporter ​ေလယာဥ္​ျဖစ္​ကာ…က်ည္​ဒဏ္​ ​ေတာ္​ရံရာသီဥတုဒဏ္​ခံႏိုင္​ရည္​ရ္​ိွၿပီး…ျမန္​မာျပည္​​ေရာက္​ၿပီး​ေသာ အျခား Y.8 ​ေလယာဥ္​မ်ားထက္​အီလက္​ထရြန္​းပိုင္​း ဆက္​သြယ္​​ေရးပိုင္​း ​​ေလယာဥ္​ကြန္​ထ႐ိုးပိုင္​း ​ေရဒါပိုင္​းဆီသို​ေလွာင္​စနစ္​အပိုင္​း အစစ အရာရာသာလြန္​​ေသာ​ေမာင္​းႏွင္​ခ်ိန္​ နာရီ ၁၀၀၀ ပင္​မျပည္​့​ေသး​ေသာ​ပ်ံသန္​းခ်ိန္​ ၀ နာရီတြင္​ဝယ္​ယူထား​ေသာ​ေလယာဥ္​အသစ္​ျဖစ္​ပါသည္​…
​ေလယာဥ္​အင္​ဂ်င္​မွာ စက္​​ေလးလံုးတပ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​ၿပီး…​ေလယာဥ္​ဆီအျပည္​့ျဖည္​့ၿပီးခ်ိန္​တြင္​ ​ေလယာဥ္​အ​ေလးခ်ိန္​ပါကုန္​ခ်ိန္​ ၆၁ တန္​ အထိတင္​​ေဆာင္​ကာ ​ေလထဲပ်ံတက္​ႏိုင္​​ေသာ ​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​ကာ…ကီလိုမီတာ ၅၆၀၀ ကို တစ္​ဆက္​တည္​း​ေမာင္​းႏွင္​ႏိုင္​​ေသာ​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစား ျဖစ္​ပါသည္​…

စက္​​ေလးလံုးပါသျဖင္​့ စက္​ႏွစ္​လံုးပ်က္​သြားသည္​့တိုင္​​ေလယာဥ္​ပ်ံသန္​းရန္​ လိုအပ္​​ေသာ Knots အတိုင္​းဆက္​လက္​၍ လိုရာ​ေရာက္​​ေအာင္​ပ်ံသန္​းႏိုင္​​ေသာ​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​ပါသည္…
​ေလယာဥ္​​ေမာင္​းႏွင္​​ေသာ ​ေလယာဥ္​မွဴးႀကီးမွာယာယီ ဒုဗိုလ္​မွဴးႀကီးျဖစ္​ကာ တြဲဘက္​​ေလယာဥ္​မွဴးမွာလည္​
ယာယီဒုဗိုလ္​မွဴးႀကီးပင္​ျဖစ္​ၿပီး ​ေလယာဥ္​ပ်ံသန္​းခ်ိန္​ နာရီ ၄၀၀၀ နီးပါးရိွ​ေသာအ​ေတြ႔အၾကံဳရင္​့ ​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ားျဖစ္​ၾကပါသည္​…တြဲဘက္​​ေလယာဥ္​မွဴးမွာ ကြၽန္​​ေတာ္​ႏွင္​့စကား​ေျပာဖူး​ေသာအ​ေတြ႔အၾကံဳအရ ​ေအး​ေဆးတည္​ၿငိမ္​ကာ အလုပ္​တစ္​ခုကို အ​ေကာင္​းဆံုး ဆံုးျဖတ္​ခ်က္​ခ်မွတ္​ႏိုင္​​ေသာ အရည္​အခ်င္​းရိွသူျဖစ္​ပါသည္​…​ေလယာဥ္​မွဴးမွာ ဒီထက္​သာဖို႔သာရိွပါသည္​…
သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​​ေမာင္​းရာတြင္​အ​ေတာ္​ဆံုးပိုင္​း​ေလာ့မ်ားထဲတြင္​ပါ​ေသာ​ေၾကာင္​့​ေလယာဥ္​အသစ္​စက္​စက္​ႀကီးကို တ႐ုတ္​ျပည္​တြင္​သြား​ေရာက္​​ေလ့လာသင္​ယူခဲ့ၿပီး ​အဆိုပါ​ေလယာဥ္​အားတ႐ုတ္​ျပည္​မွ ျမန္​မာျပည္​အထိ ကိုယ္​တိုင္​​ေမာင္​းႏွင္​သယ္​​ေဆာင္​လာခဲ့ျခင္​းျဖစ္​၍ လူႀကီးမ်ားက ယံုၾကည္​​ေသာ​ေၾကာင္​့
​တာဝန္​​ေပးထားျခင္​းျဖစ္​​ပါသည္​…
ထို႔​ေၾကာင္​့ ​ေလယာဥ္​ပ်က္​က်ရာတြင္​​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ား၏ ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့မျဖစ္​နိဳင္​ဟု​ေယဘုယ်အားျဖင္​့ သံုးသပ္​ႏိုင္​ပါသည္​…
ဒါဆို ​ေလယာဥ္​ စက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့လားဟုသံုးသပ္​စရာရိွပါသည္​…ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ​ေလယာဥ္​စက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​းပါက​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ားႏွင္​့ ​ေလယာဥ္​အဖြဲ႔သားမ်ားကစက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​း​ေၾကာင္​း အနီးဆံုး​ေလယာဥ္​ကြင္​းသို႔သတင္​းပို႔ၿပီး ကြင္​းဆင္​းခြင္​့​ေတာင္​းမည္​ျဖစ္​ရာ…ထိုကဲ့သို႔ သတင္​း မပို႔ခဲ့​ေသာ​ေၾကာင္​့…စက္​ခ်ိဳ႕ယြင္​းမွဳ႕​ေၾကာင္​့မျဖစ္​နိဳင္​ဟု​ေယဘုယ်အားျဖင္​့ သံုးသပ္​နိဳင္​ပါသည္​…
ဒါဆို ​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​​မွဳကြန္​ထ႐ိုးပိုင္​း​ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​​ေၾကာင္​့လားဟု သံုးသပ္​စရာရိွပါသည္​…​ေလယာဥ္​ တစ္​စီးသည္​ သူ႔သတ္​မွတ္​အျမန္​ႏွဳန္​း Knots အတိုင္​းပ်ံသန္​းလာခ်ိန္​တြင္​​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ကြန္​ထ႐ိုးပိုင္​းခ်ိဳ႕ယြင္​းပါကခ်က္​ခ်င္​းႀကီး စကၠန္​႔ပိုင္​းအတြင္​းပ်က္​က်ရန္​ခဲယဥ္​းမည္​ဟု
ထင္​ပါသည္​…​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ပိုင္​း ခ်ိဳ႕ယြင္​းခ်က္​သည္​အင္​မတန္​မွျဖစ္​ခဲလွသလို ဘီးမက်သည္​သာျဖစ္​တတ္​ၾကပါသည္​…ဒါ​ေၾကာင္​့ ​အနီးဆံုး​ေလယာဥ္​ကြင္​းသို႔​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ခ်ိဳ႕ယြင္​းခဲ့ပါက သတင္​းပို႔ႏိုင္​ခဲ့မည္​ဟု ယူဆပါသည္​…​ေနာက္​ျမန္​မာတပ္​မ​ေတာ္​​ေလယာဥ္​မွဴးမ်ားသည္​
​ေနာက္​ၿမီးအံုတစ္​ခုလံုး စုတ္​ျပတ္​​ေန​ေအာင္​က်ည္​မွန္​ထားသည္​့ၾကားက ထိုင္​းနယ္​စပ္​မွ က်ိဳင္​းတံု​ေလယာဥ္​ကြင္​း​ေရာက္​​ေအာင္​​ေမာင္​းခဲ့နိဳင္​သူမ်ားရိွခဲ့ဖူးရာ…​ေလယာဥ္​ထိန္​းခ်ဳပ္​မွဳ႕ပိုင္​း ခ်ိဳ႕ယြင္​းခဲ့ပါကမိနစ္​အနည္​းငယ္​အထိ​ေတာ့ ထိန္​းသိမ္​း​ေမာင္​းႏွင္​ကာထားဝယ္​တြင္​ ဆင္​းသက္​ႏိုင္​ပါသည္​…

ဒါဆို မ​ေလး​ေလယာဥ္​ကဲ့သို႔မစ္​ဆိုင္​းျဖင္​့ ပစ္​ခ်တာ​ေရာ မျဖစ္​ႏိုင္​ဘူးလား…ဒါက​ေတာ့ လံုးဝမျဖစ္​ႏိုင္​ဟုဆိုႏိုင္​ပါသည္​…မ​ေလး​ေလယာဥ္​ MH ပစ္​ခ်ခံရတုန္​းကသူမ်ား​ေလပိုင္​နက္​​ေပၚမွာျဖစ္​ၿပီး…ယခု Y.8 ကဲ့သို႔ မိမိ​လပိုင္​နက္​​ေပၚတြင္​မဟုတ္​…မစ္​ဆိုင္​း Lock အလုပ္​ခံရပါကလည္​း
Y.8 2000 F သည္​ တိုက္​ပြဲဝင္​သယ္​ယူပို႔​ေဆာင္​​ေရး​ေလယာဥ္​အမ်ိဳးအစားျဖစ္​သျဖင္​့ မစ္​ဆိုင္​း ​ေလာ့ခ္​ လုပ္​ထားၿပီျဖစ္​​ေၾကာင္​း​ေရဒါမွ သတိ​ေပး​ေသာစနစ္​ပါမည္​ထင္​ပါသည္​…​ဒါ​ေၾကာင္​့ မစ္​ဆိုင္​း ​ေလာ့ခ္​ လုပ္​ခံရပါကလည္​းသတင္​းပို႔ႏိုင္​ခဲ့ဦးမည္​ျဖစ္​ပါသည္​…
ဒါဆို အမ်ား​ေျပာသလို ဂက္​စ္​အိုး​ေပါက္​ကြဲတာ​ေရာျဖစ္​ႏိုင္​မလားဆို​ေတာ့…ထိုင္​းတြင္​ LPG ဂက္​စ္​​ေလာင္​စအိုးမ်ားဆင္​​ေပး​ေသာအ​ေတြ႔အၾကံဳအရ ဂက္​စ္​အိုးတစ္​လံုးမွာ​ေပါက္​ကြဲရန္​ မလြယ္​ကူလွပါ…
ဂက္​စ္​အိုး အထြက္​တြင္​ထည္​့သြင္​းထား​ေသာဘား​ေလးမွာ သတ္​မွတ္​ ဖိအား Psi တစ္​ခု​ေရာက္​မွသာအျပင္​မွ အရာအိုးထဲသို႔ဝင္​ႏိုင္​မည္​ကာ…အဆိုပါ ဘား​ေကာင္​း​ေနပါက ဂက္​စ္​အိုးဖြင္​့ ဂက္​စ္​လႊတ္​ကာ မီး႐ႈိ့ထားသည္​့တိုင္​ဂက္​စ္​​ေငြ႔သည္​ကုန္​သြားမည္​ျဖစ္​ၿပီး အထဲသို႔မီးမ​ေရာက္​သျဖင္​့ မ​ေပါက္​ကြဲႏိုင္​ပါ…ဂက္​စ္​အိုး ​ေပါက္​ကြဲရန္​ ဂက္​စ္​​ေငြ႔အထြက္​ဘားမ​ေကာင္​း၍ဂက္​စ္​အိုးထဲသို႔ မီး​ေရာက္​ရမည္​ျဖစ္​သလို…
ဘား​ေကာင္​း​ေနပါက အျပင္​မွ ျပင္​းထန္​​ေသာ
အပူခ်ိန္​အတိုင္​းအတာတစ္​ခုရမွသာ​ေပါက္​ကြဲႏိုင္​မည္​ျဖစ္​ပါသည္​…ဒါက​ေတာ့ ခန္​႔မွန္​း​ေျပာဆိုခ်က္​သာျဖစ္​ၿပီး…​ေလယာဥ္​​ေပၚတြင္​ ဂက္​စ္​အိုး ပါ မပါ​ေသခ်ာမသိခဲ့ပါ…

ဒါဆို ကုန္​အ​ေလးခ်ိန္​မ်ား၍လားဟုသံုးသပ္​စရာရိွပါသည္​…လူႀကီး ၁၀၂ ဦး က​ေလး ၁၅ ဦး၏
အ​ေလးခ်ိန္​မွာ ပ်မ္​းမ်ွ တစ္​ဦး ကီလို၆၀ ျဖင္​့တြက္​သည္​့တိုင္​ ၆ တန္​ခြဲမျပည္​့…ပါလာ​ေသာ ကုန္​ခ်ိန္​ ၂.၄ တန္​ျဖင္​့​ေပါင္​း၍အျခား လက္​ဆြဲကုန္​ခ်ိန္​မ်ားျဖင္​့ ​ေပါင္​းသည္​့တိုင္​၁၀ တန္​မျပည္​့သျဖင္​့ တင္​​ေဆာင္​ႏိုင္​​ေသာ
ဝန္​အားထက္​ အမ်ားႀကီးလို​ေနပါ​ေသးသည္​…​ေနာက္​​ေလယာဥ္​မွာ ကားႏွင္​့ ​ေရယာဥ္​မ်ားကဲ့သို႔
တင္​ခ်င္​သလို တင္​ကာ​ေမာင္​း၍ ရသည္​မဟုတ္​…ဝန္​အားမနိဳင္​ပါက ကြင္​းမွာစတက္​တည္​းက​ေလထဲသို႔ မပ်ံတက္​ႏိုင္​ပါ…ဒါ​ေၾကာင္​့ ကုန္​ခ်ိန္​မ်ား၍ ပ်က္​က်ျခင္​းျဖစ္​သည္​ဟူ​ေသာ​ေျပာဆိုခ်က္​မ်ားမွာ လံုးဝ ျဖစ္​ႏိုင္​ဖြယ္​မရိွပါ…
ဒါ​ဆို Y.8 ပ်က္​က်တာ ဘာ​ေၾကာင္​့ျဖစ္​ႏိုင္​သလည္​း…ကြၽန္​​ေတာ္​ဟာ ​ေလယာဥ္​ပ်က္​က်ရာ ​ေနရာအန​ီးတြင္​
​ေလွစက္​ဆရာ လုပ္​ကာသြားလာခဲ့ဖူးၿပီး…အဆိုပါ​ေနရာသည္​ ရွင္​​ေမာ္​အထြက္​ႏွင္​့သိပ္​မကြာ​ေဝးလွ​ေသာ…
​ေရထရက္​မ်ား ​ေရတက္​ ​ေရက်ၾကမ္​း​ေသာ​ေန႔မ်ားတြင္​စုပ္​ဝဲအႀကီးႀကီးျဖစ္​တတ္​ကာ အျခား​ေနရာမ်ားတြင္​
ရာသီဥတု ​ေကာင္​းမြန္​​ေန​ေသာ္​လည္​းအဆိုပါ​ေနရာ အနီးတစ္​ဝိုက္​တြင္​ ရာသီဥတု မမွန္​ ဆိုးဝါးကာလိွဳင္​း​ေလ ျပင္​းထန္​ႀကီးမား၍ဘာျမဴဒါႀတိဂံကဲ့သို႔ ​ေရယာဥ္​မ်ားအား​ေရ​ေအာက္​သို႔ မ​ၾကာခဏ ဆြဲခ်​ေန​ေသာ​ေနရာျဖစ္​ပါသည္​…

ဂ်ပန္​မွ စစ္​​ေလ်ာ္​​ေၾကးရထား​ေသာ ယခင္​ကျမန္​မာျပည္​တြင္​အႀကီးဆံုးျဖစ္​​ေသာ​ေအာင္​​ေတဇႏွင္​့ ​ေအာင္​​ေဇယ် သ​ေဘၤာႀကီး၂ စီးတြင္​ ​ေအာင္​​ေတဇသည္​ အဆိုပါ​ေနရာတြင္​စုပ္​ဝဲတြင္​းမွ ႐ုန္​းမထြက္​ႏိုင္​ဘဲ နစ္​ျမဳပ္​ခဲ့​ေသာ​ေနရာအနီးျဖစ္​ပါသည္​…​ေမာ္​လၿမိဳင္​ ကုန္​​ေလွမ်ား…ပီနန္​သြား​ေလွမ်ား…ငါးဖမ္​း​ေလွမ်ား…​ေရခဲ​ေလွမ်ား…ခရီးသည္​တင္​​ေလွမ်ား…လိွဳင္​း​ေလႏွင္​့ စုပ္​ဝဲအတြင္​းက်​ေရာက္​ကာနစ္​ျမဳပ္​ခဲ့​ေသာ ​ေနရာလည္​းျဖစ္​ပါသည္​…Y.8 ​ေလယာဥ္​မ​ေတာ္​တဆျဖစ္​​ေသာရက္​က
ျမန္​မာလို လဆန္​း ၁၃ ရက္​ျဖစ္​ၿပီးအဆိုပါရက္​သည္​ ​ေရထရက္​ျဖစ္​၍မိုးတြင္​းအခ်ိန္​အခါတြင္​ ​ေရတက္​​ေရက်ၾကမ္​းတမ္​း​ေသာ အခ်ိန္​ျဖစ္​ပါသည္​…ထို႔​ေၾကာင္​့ အဆိုပါရက္​တြင္​ ​​ေလွ သ​ေဘၤာမ်ား အား ​ေရထဲသို႔
မၾကာ ခဏ ဆြဲခ်​ေန​ေသာ စုပ္​ဝဲႀကီး ျဖစ္​​ေပၚခဲ့ပါက…၎​ေနရာ အနီးတစ္​ဝိုက္​တြင္​လိွဳင္​း ​ေလ ႀကီးကာ ​ေရစီးအလြန္​ၾကမ္​း၍ရာသီဥတု မၿငိမ္​ မသက္​ျဖစ္​ႏိုင္​ပါသည္​…
စုပ္​ဝဲႀကီး အတြင္​း​ေရာက္​ဖို႔ မဆိုထားႏွင္​့…စုပ္​ဝဲ​ေဘး ​ေရစီး​ေၾကာင္​းသို႔​ေရာက္​သြားသည္​ကိုပင္​​ေအာင္​​ေတဇလို သ​ေဘၤာႀကီးစက္​အားျဖင္​့႐ုန္​းမထြက္​ႏိုင္​ခဲ့ပါ…ဒါ​ေၾကာင္​့ စုပ္​ဝဲျဖစ္​​ေပၚ​ေနခ်ိန္​တြင္​လိႈင္​း ​ေလ ​ေရစီး​ေၾကာင္​းႏွင္​့ရာသီဥတု မမွန္​တတ္​ပါ…
အဆိုပါအခ်ိန္​တြင္​ စုပ္​ဝဲအရိွန္​​ေၾကာင္​့​ေလထုသည္​ ​ေအာက္​သို႔လည္​းစုပ္​ခ်ႏိုင္​သလို…​ေလထုဖိအား လံုးဝမရိွ​ေသာဇီး႐ိုး Barometer လည္​းျဖစ္​ႏိုင္​ပါသည္​…​ေလယာဥ္​၏ သ​ေဘာတရားအရမည္​သည္​့ Knots ႏွဳန္​းျဖင္​့ ပ်ံသန္​းသည္​ျဖစ္​​ေစ​ေလထုဖိအားမရိွပါက ခ်က္​ခ်င္​း ​ေအာက္​သို႔ျပဳတ္​က်
စိုက္​က်မည္​ျဖစ္​သလို…​အား​ေကာင္​း​ေသာ ​ေလစုပ္​ဝဲျဖင္​့႐ုတ္​တရက္​ၾကံဳပါကလည္​း​ေလယာဥ္​မည္​သို႔မ်ွ ထိန္​းသိမ္​းႏိုင္​မည္​မဟုတ္​ဘဲခ်က္​ခ်င္​း ​ေအာက္​စိုက္​က်မည္​သာျဖစ္​ပါသည္​…
ကြၽန္​​ေတာ္​က​ေတာ့ ​ေရထရက္​ ​ေရတက္​ ​ေရက်ၾကမ္​းခ်ိန္​တြင္​စုပ္​ဝဲျဖစ္​​ေပၚၿပီး အထက္​ပါ အ​ေျခအ​ေန ႏွစ္​မ်ိဳးတြင္​ တစ္​မ်ိဳးမ်ိဳးျဖင္​့ ၅၈၂၀ ၾကံဳခဲ့ရမည္​ဟုယူဆပါသည္​…အထက္​ပါအျဖစ္​မ်ိဳးသည္​ ဘာျမဴဒါႀတိဂံ​ေဒသတြင္​ျဖစ္​​ေလ့ရိွ​ေသာ ​ေလယာဥ္​မ်ား သ​ေဘၤာမ်ား​႐ုတ္​တရက္​ အဆက္​အသြယ္​မရဘဲ​ေပ်ာက္​ဆံုး​ေလ့ရိွ​ေသာ အျဖစ္​မ်ိဳးျဖစ္​ပါသည္​…
မိုးတိမ္​​ေတာင္​ႏွင္​့ အျခားရာသီဥတုဆိုးဝါး​ေသာအခ်ိန္​ႏွင္​့ၾကံဳခဲ့ရပါလည္​း…ဆိုးဝါး​ေသာ ရာသီဥတု​ေတြ႔ၾကံဳ​ေနရ​ေသာ​ေၾကာင္​့လမ္​း​ေၾကာင္​း​ေျပာင္​း ပ်ံသန္​းရန္​ဆက္​သြယ္​ခြင္​့​ေတာင္​းမည္​ဟုထင္​ပါသည္​…ကြၽန္​​ေတာ္​လည္​း ​ေလယာဥ္​မ​ၾကာခဏ ပံုမွန္​စီးရ​ေလ့ရိွရာ မိုးတိမ္​​ေတာင္​မ်ားအတြင္​း​ေလယာဥ္​​ေရာက္​သြားပါကလည္​း…​ေလယာဥ္​ တုန္​ခါျခင္​းသာ ျဖစ္​ပါသည္​…ကြၽန္​​ေတာ္​့မိတ္​​ေဆြတစ္​​ေယာက္​​ေလယာဥ္​စီးသြားရင္​း ​ေလထုဖိအားအလြန္​နည္​းပါး​ေသာအ​ေျခအ​ေနႏွင္​့ၾကံဳခဲ့ရာ…​ေလယာဥ္​႐ုတ္​တရက္​ ခ်က္​ခ်င္​း​ေအာက္​သို႔​ေပ ၂၀၀၀ ​ေက်ာ္​ခန္​႔က်သြားသည္​ကိုၾကံဳခဲ့ဖူး​ေၾကာင္​း အ​ေတြ႔အၾကံဳ​ေျပာျပဖူးပါသည္​…

​ေလယာဥ္​ပ်က္​က်မွဳအ​ေၾကာင္​းရင္​းမွန္​ကို​ေတာ့​ေလယာဥ္​မွ Black box ​ေတြ႔မွသာ ​ေသခ်ာသိမည္​ျဖစ္​ၿပီး…
ဦးစီးခ်ဳပ္​မွလည္​း ​ေတြ႔​ေအာင္​႐ွာမည္​ဟု​ေျပာထားၿပီးျဖစ္​ပါသည္​…Black box ​ေတြ႔သည္​ရိွ၍ အ​ေၾကာင္​းရင္​းမွန္​
​ေဖာ္​မထုတ္​ႏိုင္​​ေသးခင္​မွာ​ေတာ့ ကြၽန္​​ေတာ္​မွ တာဝန္​ရိွသူလူႀကီးမ်ားအား​ေလယာဥ္​မ်ား ပ်ံသန္​းရာတြင္​ရာသီဥတု ႐ုတ္​တရက္​ ဆိုးဝါးတတ္​​ေသာ…အဆိုပါ​ေနရာမွ အနည္​းငယ္​ ကမ္​း႐ိုးတန္​းကပ္​၍
ပ်ံသန္​းသင္​့ပါ​ေၾကာင္​းကို အၾကံျပဳတင္​ျပလိုပါတယ္​ခင္​ဗ်ာ…

ကိုတိုး(အြန္​လိုင္​းကားဝပ္​​ေ႐ွာ့)
Credit – Thadinatin.

=======================

Y.8 5820 ဘာ​ကြောင်​့ပျက်​ကျနိုင်​တယ်​ဆိုတာ
--------
တပ်​မ​တော်​​လေ၏ သယ်​ယူပို့​ဆောင်​​ရေး​လေယာဉ်​ဖြစ်​​သော…Y.8 ​လေယာဉ်​အမှတ်​ ၅၈၂၀ သည်​…အက်​ဒမင်​ပင်​လယ်​ပြင်​​တွင်​ ထာဝရ အနားယူသွားပြီဖြစ်​ကာ​လေယာဉ်​​ပေါ်ပါသွား​သော…တပ်​ဖွဲ့ဝင်​များ တပ်​မိသားစုဝင်​များအတွက်​များစွာစိတ်​မ​ကောင်​းဖြစ်​မိသလို​နောင်​ဘဝဆက်​တိုင်​း ဒီလိုအဖြစ်​ဆိုးမျိုးမှကင်​း​ဝေးပါ​စေဟုဆု​တောင်​းပါ၏…ကျွန်​​တော်​့မိတ်​​ဆွေ WK Auto Mechanic ၏ မိတ်​​ဆွေများလည်​းပါသွားခဲ့ပြီး…ကျန်​ရစ်​သူ မိသားစုများအတွက်​…
ထပ်​တူ ထပ်​မျှ ခံစားဝမ်​းနည်​းမိပါသည်​။
ယခုပျက်​ကျ​သော Y.8 ​လေယာဉ်​သည်​၂၀၁၆ မတ်​လအတွင်​းက​ရောက်​ရှိလာ​သော…​လေယာဉ်​အသစ်​ဖြစ်​ပြီး တိုက်​ပွဲဝင်​နိုင်​​သောတိုက်​ခိုက်​​ရေးဗားရှင်​း​ Transporter ​လေယာဉ်​ဖြစ်​ကာ…ကျည်​ဒဏ်​ ​တော်​ရံရာသီဥတုဒဏ်​ခံနိုင်​ရည်​ရ်​ိှပြီး…မြန်​မာပြည်​​ရောက်​ပြီး​သော အခြား Y.8 ​လေယာဉ်​များထက်​အီလက်​ထရွန်​းပိုင်​း ဆက်​သွယ်​​ရေးပိုင်​း ​​လေယာဉ်​ကွန်​ထရိုးပိုင်​း ​ရေဒါပိုင်​းဆီသို​လှောင်​စနစ်​အပိုင်​း အစစ အရာရာသာလွန်​​သော​မောင်​းနှင်​ချိန်​ နာရီ ၁၀၀၀ ပင်​မပြည်​့​သေး​သော​ပျံသန်​းချိန်​ ၀ နာရီတွင်​ဝယ်​ယူထား​သော​လေယာဉ်​အသစ်​ဖြစ်​ပါသည်​…
​လေယာဉ်​အင်​ဂျင်​မှာ စက်​​လေးလုံးတပ်​အမျိုးအစားဖြစ်​ပြီး…​လေယာဉ်​ဆီအပြည်​့ဖြည်​့ပြီးချိန်​တွင်​ ​လေယာဉ်​အ​လေးချိန်​ပါကုန်​ချိန်​ ၆၁ တန်​ အထိတင်​​ဆောင်​ကာ ​လေထဲပျံတက်​နိုင်​​သော ​လေယာဉ်​အမျိုးအစားဖြစ်​ကာ…ကီလိုမီတာ ၅၆၀၀ ကို တစ်​ဆက်​တည်​း​မောင်​းနှင်​နိုင်​​သော​လေယာဉ်​အမျိုးအစား ဖြစ်​ပါသည်​…

စက်​​လေးလုံးပါသဖြင်​့ စက်​နှစ်​လုံးပျက်​သွားသည်​့တိုင်​​လေယာဉ်​ပျံသန်​းရန်​ လိုအပ်​​သော Knots အတိုင်​းဆက်​လက်​၍ လိုရာ​ရောက်​​အောင်​ပျံသန်​းနိုင်​​သော​လေယာဉ်​အမျိုးအစားဖြစ်​ပါသည်…
​လေယာဉ်​​မောင်​းနှင်​​သော ​လေယာဉ်​မှူးကြီးမှာယာယီ ဒုဗိုလ်​မှူးကြီးဖြစ်​ကာ တွဲဘက်​​လေယာဉ်​မှူးမှာလည်​း
ယာယီဒုဗိုလ်​မှူးကြီးပင်​ဖြစ်​ပြီး ​လေယာဉ်​ပျံသန်​းချိန်​ နာရီ ၄၀၀၀ နီးပါးရှိ​သောအ​တွေ့အကြုံရင်​့ ​လေယာဉ်​မှူးများဖြစ်​ကြပါသည်​…တွဲဘက်​​လေယာဉ်​မှူးမှာ ကျွန်​​တော်​နှင်​့စကား​ပြောဖူး​သောအ​တွေ့အကြုံအရ ​အေး​ဆေးတည်​ငြိမ်​ကာ အလုပ်​တစ်​ခုကို အ​ကောင်​းဆုံး ဆုံးဖြတ်​ချက်​ချမှတ်​နိုင်​​သော အရည်​အချင်​းရှိသူဖြစ်​ပါသည်​…​လေယာဉ်​မှူးမှာ ဒီထက်​သာဖို့သာရှိပါသည်​…
သယ်​ယူပို့​ဆောင်​​ရေး​လေယာဉ်​​မောင်​းရာတွင်​အ​တော်​ဆုံးပိုင်​း​လော့များထဲတွင်​ပါ​သော​ကြောင်​့​လေယာဉ်​အသစ်​စက်​စက်​ကြီးကို တရုတ်​ပြည်​တွင်​သွား​ရောက်​​လေ့လာသင်​ယူခဲ့ပြီး ​အဆိုပါ​လေယာဉ်​အားတရုတ်​ပြည်​မှ မြန်​မာပြည်​အထိ ကိုယ်​တိုင်​​မောင်​းနှင်​သယ်​​ဆောင်​လာခဲ့ခြင်​းဖြစ်​၍ လူကြီးများက ယုံကြည်​​သော​ကြောင်​့
​တာဝန်​​ပေးထားခြင်​းဖြစ်​​ပါသည်​…
ထို့​ကြောင်​့ ​လေယာဉ်​ပျက်​ကျရာတွင်​​လေယာဉ်​မှူးများ၏ ချို့ယွင်​းချက်​​ကြောင်​့မဖြစ်​နိုင်​ဟု​ယေဘုယျအားဖြင်​့ သုံးသပ်​နိုင်​ပါသည်​…
ဒါဆို ​လေယာဉ်​ စက်​ချို့ယွင်​းချက်​​ကြောင်​့လားဟုသုံးသပ်​စရာရှိပါသည်​…ကျွန်​​တော်​က​တော့ ​လေယာဉ်​စက်​ချို့ယွင်​းပါက​လေယာဉ်​မှူးများနှင်​့ ​လေယာဉ်​အဖွဲ့သားများကစက်​ချို့ယွင်​း​ကြောင်​း အနီးဆုံး​လေယာဉ်​ကွင်​းသို့သတင်​းပို့ပြီး ကွင်​းဆင်​းခွင်​့​တောင်​းမည်​ဖြစ်​ရာ…ထိုကဲ့သို့ သတင်​း မပို့ခဲ့​သော​ကြောင်​့…စက်​ချို့ယွင်​းမှု့​ကြောင်​့မဖြစ်​နိုင်​ဟု​ယေဘုယျအားဖြင်​့ သုံးသပ်​နိုင်​ပါသည်​…
ဒါဆို ​လေယာဉ်​ထိန်​းချုပ်​​မှုကွန်​ထရိုးပိုင်​း​ချို့ယွင်​းချက်​​ကြောင်​့လားဟု သုံးသပ်​စရာရှိပါသည်​…​လေယာဉ်​ တစ်​စီးသည်​ သူ့သတ်​မှတ်​အမြန်​နှုန်​း Knots အတိုင်​းပျံသန်​းလာချိန်​တွင်​​လေယာဉ်​ထိန်​းချုပ်​မှု့ကွန်​ထရိုးပိုင်​းချို့ယွင်​းပါကချက်​ချင်​းကြီး စက္ကန်​့ပိုင်​းအတွင်​းပျက်​ကျရန်​ခဲယဉ်​းမည်​ဟု
ထင်​ပါသည်​…​လေယာဉ်​ထိန်​းချုပ်​မှု့ပိုင်​း ချို့ယွင်​းချက်​သည်​အင်​မတန်​မှဖြစ်​ခဲလှသလို ဘီးမကျသည်​သာဖြစ်​တတ်​ကြပါသည်​…ဒါ​ကြောင်​့ ​အနီးဆုံး​လေယာဉ်​ကွင်​းသို့​လေယာဉ်​ထိန်​းချုပ်​မှု့ချို့ယွင်​းခဲ့ပါက သတင်​းပို့နိုင်​ခဲ့မည်​ဟု ယူဆပါသည်​…​နောက်​မြန်​မာတပ်​မ​တော်​​လေယာဉ်​မှူးများသည်​
​နောက်​မြီးအုံတစ်​ခုလုံး စုတ်​ပြတ်​​နေ​အောင်​ကျည်​မှန်​ထားသည်​့ကြားက ထိုင်​းနယ်​စပ်​မှ ကျိုင်​းတုံ​လေယာဉ်​ကွင်​း​ရောက်​​အောင်​​မောင်​းခဲ့နိုင်​သူများရှိခဲ့ဖူးရာ…​လေယာဉ်​ထိန်​းချုပ်​မှု့ပိုင်​း ချို့ယွင်​းခဲ့ပါကမိနစ်​အနည်​းငယ်​အထိ​တော့ ထိန်​းသိမ်​း​မောင်​းနှင်​ကာထားဝယ်​တွင်​ ဆင်​းသက်​နိုင်​ပါသည်​…

ဒါဆို မ​လေး​လေယာဉ်​ကဲ့သို့မစ်​ဆိုင်​းဖြင်​့ ပစ်​ချတာ​ရော မဖြစ်​နိုင်​ဘူးလား…ဒါက​တော့ လုံးဝမဖြစ်​နိုင်​ဟုဆိုနိုင်​ပါသည်​…မ​လေး​လေယာဉ်​ MH ပစ်​ချခံရတုန်​းကသူများ​လေပိုင်​နက်​​ပေါ်မှာဖြစ်​ပြီး…ယခု Y.8 ကဲ့သို့ မိမိ​လပိုင်​နက်​​ပေါ်တွင်​မဟုတ်​…မစ်​ဆိုင်​း Lock အလုပ်​ခံရပါကလည်​း
Y.8 2000 F သည်​ တိုက်​ပွဲဝင်​သယ်​ယူပို့​ဆောင်​​ရေး​လေယာဉ်​အမျိုးအစားဖြစ်​သဖြင်​့ မစ်​ဆိုင်​း ​လော့ခ်​ လုပ်​ထားပြီဖြစ်​​ကြောင်​း​ရေဒါမှ သတိ​ပေး​သောစနစ်​ပါမည်​ထင်​ပါသည်​…​ဒါ​ကြောင်​့ မစ်​ဆိုင်​း ​လော့ခ်​ လုပ်​ခံရပါကလည်​းသတင်​းပို့နိုင်​ခဲ့ဦးမည်​ဖြစ်​ပါသည်​…
ဒါဆို အများ​ပြောသလို ဂက်​စ်​အိုး​ပေါက်​ကွဲတာ​ရောဖြစ်​နိုင်​မလားဆို​တော့…ထိုင်​းတွင်​ LPG ဂက်​စ်​​လောင်​စအိုးများဆင်​​ပေး​သောအ​တွေ့အကြုံအရ ဂက်​စ်​အိုးတစ်​လုံးမှာ​ပေါက်​ကွဲရန်​ မလွယ်​ကူလှပါ…
ဂက်​စ်​အိုး အထွက်​တွင်​ထည်​့သွင်​းထား​သောဘား​လေးမှာ သတ်​မှတ်​ ဖိအား Psi တစ်​ခု​ရောက်​မှသာအပြင်​မှ အရာအိုးထဲသို့ဝင်​နိုင်​မည်​ကာ…အဆိုပါ ဘား​ကောင်​း​နေပါက ဂက်​စ်​အိုးဖွင်​့ ဂက်​စ်​လွှတ်​ကာ မီးရှို့ထားသည်​့တိုင်​ဂက်​စ်​​ငွေ့သည်​ကုန်​သွားမည်​ဖြစ်​ပြီး အထဲသို့မီးမ​ရောက်​သဖြင်​့ မ​ပေါက်​ကွဲနိုင်​ပါ…ဂက်​စ်​အိုး ​ပေါက်​ကွဲရန်​ ဂက်​စ်​​ငွေ့အထွက်​ဘားမ​ကောင်​း၍ဂက်​စ်​အိုးထဲသို့ မီး​ရောက်​ရမည်​ဖြစ်​သလို…
ဘား​ကောင်​း​နေပါက အပြင်​မှ ပြင်​းထန်​​သော
အပူချိန်​အတိုင်​းအတာတစ်​ခုရမှသာ​ပေါက်​ကွဲနိုင်​မည်​ဖြစ်​ပါသည်​…ဒါက​တော့ ခန်​့မှန်​း​ပြောဆိုချက်​သာဖြစ်​ပြီး…​လေယာဉ်​​ပေါ်တွင်​ ဂက်​စ်​အိုး ပါ မပါ​သေချာမသိခဲ့ပါ…

ဒါဆို ကုန်​အ​လေးချိန်​များ၍လားဟုသုံးသပ်​စရာရှိပါသည်​…လူကြီး ၁၀၂ ဦး က​လေး ၁၅ ဦး၏
အ​လေးချိန်​မှာ ပျမ်​းမျှ တစ်​ဦး ကီလို၆၀ ဖြင်​့တွက်​သည်​့တိုင်​ ၆ တန်​ခွဲမပြည်​့…ပါလာ​သော ကုန်​ချိန်​ ၂.၄ တန်​ဖြင်​့​ပေါင်​း၍အခြား လက်​ဆွဲကုန်​ချိန်​များဖြင်​့ ​ပေါင်​းသည်​့တိုင်​၁၀ တန်​မပြည်​့သဖြင်​့ တင်​​ဆောင်​နိုင်​​သော
ဝန်​အားထက်​ အများကြီးလို​နေပါ​သေးသည်​…​နောက်​​လေယာဉ်​မှာ ကားနှင်​့ ​ရေယာဉ်​များကဲ့သို့
တင်​ချင်​သလို တင်​ကာ​မောင်​း၍ ရသည်​မဟုတ်​…ဝန်​အားမနိုင်​ပါက ကွင်​းမှာစတက်​တည်​းက​လေထဲသို့ မပျံတက်​နိုင်​ပါ…ဒါ​ကြောင်​့ ကုန်​ချိန်​များ၍ ပျက်​ကျခြင်​းဖြစ်​သည်​ဟူ​သော​ပြောဆိုချက်​များမှာ လုံးဝ ဖြစ်​နိုင်​ဖွယ်​မရှိပါ…
ဒါ​ဆို Y.8 ပျက်​ကျတာ ဘာ​ကြောင်​့ဖြစ်​နိုင်​သလည်​း…ကျွန်​​တော်​ဟာ ​လေယာဉ်​ပျက်​ကျရာ ​နေရာအန​ီးတွင်​
​လှေစက်​ဆရာ လုပ်​ကာသွားလာခဲ့ဖူးပြီး…အဆိုပါ​နေရာသည်​ ရှင်​​မော်​အထွက်​နှင်​့သိပ်​မကွာ​ဝေးလှ​သော…
​ရေထရက်​များ ​ရေတက်​ ​ရေကျကြမ်​း​သော​နေ့များတွင်​စုပ်​ဝဲအကြီးကြီးဖြစ်​တတ်​ကာ အခြား​နေရာများတွင်​
ရာသီဥတု ​ကောင်​းမွန်​​နေ​သော်​လည်​းအဆိုပါ​နေရာ အနီးတစ်​ဝိုက်​တွင်​ ရာသီဥတု မမှန်​ ဆိုးဝါးကာလှိုင်​း​လေ ပြင်​းထန်​ကြီးမား၍ဘာမြူဒါတြိဂံကဲ့သို့ ​ရေယာဉ်​များအား​ရေ​အောက်​သို့ မ​ကြာခဏ ဆွဲချ​နေ​သော​နေရာဖြစ်​ပါသည်​…

ဂျပန်​မှ စစ်​​လျော်​​ကြေးရထား​သော ယခင်​ကမြန်​မာပြည်​တွင်​အကြီးဆုံးဖြစ်​​သော​အောင်​​တေဇနှင်​့ ​အောင်​​ဇေယျ သ​င်္ဘောကြီး၂ စီးတွင်​ ​အောင်​​တေဇသည်​ အဆိုပါ​နေရာတွင်​စုပ်​ဝဲတွင်​းမှ ရုန်​းမထွက်​နိုင်​ဘဲ နစ်​မြုပ်​ခဲ့​သော​နေရာအနီးဖြစ်​ပါသည်​…​မော်​လမြိုင်​ ကုန်​​လှေများ…ပီနန်​သွား​လှေများ…ငါးဖမ်​း​လှေများ…​ရေခဲ​လှေများ…ခရီးသည်​တင်​​လှေများ…လှိုင်​း​လေနှင်​့ စုပ်​ဝဲအတွင်​းကျ​ရောက်​ကာနစ်​မြုပ်​ခဲ့​သော ​နေရာလည်​းဖြစ်​ပါသည်​…Y.8 ​လေယာဉ်​မ​တော်​တဆဖြစ်​​သောရက်​က
မြန်​မာလို လဆန်​း ၁၃ ရက်​ဖြစ်​ပြီးအဆိုပါရက်​သည်​ ​ရေထရက်​ဖြစ်​၍မိုးတွင်​းအချိန်​အခါတွင်​ ​ရေတက်​​ရေကျကြမ်​းတမ်​း​သော အချိန်​ဖြစ်​ပါသည်​…ထို့​ကြောင်​့ အဆိုပါရက်​တွင်​ ​​လှေ သ​င်္ဘောများ အား ​ရေထဲသို့
မကြာ ခဏ ဆွဲချ​နေ​သော စုပ်​ဝဲကြီး ဖြစ်​​ပေါ်ခဲ့ပါက…၎င်း​နေရာ အနီးတစ်​ဝိုက်​တွင်​လှိုင်​း ​လေ ကြီးကာ ​ရေစီးအလွန်​ကြမ်​း၍ရာသီဥတု မငြိမ်​ မသက်​ဖြစ်​နိုင်​ပါသည်​…
စုပ်​ဝဲကြီး အတွင်​း​ရောက်​ဖို့ မဆိုထားနှင်​့…စုပ်​ဝဲ​ဘေး ​ရေစီး​ကြောင်​းသို့​ရောက်​သွားသည်​ကိုပင်​​အောင်​​တေဇလို သ​င်္ဘောကြီးစက်​အားဖြင်​့ရုန်​းမထွက်​နိုင်​ခဲ့ပါ…ဒါ​ကြောင်​့ စုပ်​ဝဲဖြစ်​​ပေါ်​နေချိန်​တွင်​လှိုင်​း ​လေ ​ရေစီး​ကြောင်​းနှင်​့ရာသီဥတု မမှန်​တတ်​ပါ…
အဆိုပါအချိန်​တွင်​ စုပ်​ဝဲအရှိန်​​ကြောင်​့​လေထုသည်​ ​အောက်​သို့လည်​းစုပ်​ချနိုင်​သလို…​လေထုဖိအား လုံးဝမရှိ​သောဇီးရိုး Barometer လည်​းဖြစ်​နိုင်​ပါသည်​…​လေယာဉ်​၏ သ​ဘောတရားအရမည်​သည်​့ Knots နှုန်​းဖြင်​့ ပျံသန်​းသည်​ဖြစ်​​စေ​လေထုဖိအားမရှိပါက ချက်​ချင်​း ​အောက်​သို့ပြုတ်​ကျ
စိုက်​ကျမည်​ဖြစ်​သလို…​အား​ကောင်​း​သော ​လေစုပ်​ဝဲဖြင်​့ရုတ်​တရက်​ကြုံပါကလည်​း​လေယာဉ်​မည်​သို့မျှ ထိန်​းသိမ်​းနိုင်​မည်​မဟုတ်​ဘဲချက်​ချင်​း ​အောက်​စိုက်​ကျမည်​သာဖြစ်​ပါသည်​…
ကျွန်​​တော်​က​တော့ ​ရေထရက်​ ​ရေတက်​ ​ရေကျကြမ်​းချိန်​တွင်​စုပ်​ဝဲဖြစ်​​ပေါ်ပြီး အထက်​ပါ အ​ခြေအ​နေ နှစ်​မျိုးတွင်​ တစ်​မျိုးမျိုးဖြင်​့ ၅၈၂၀ ကြုံခဲ့ရမည်​ဟုယူဆပါသည်​…အထက်​ပါအဖြစ်​မျိုးသည်​ ဘာမြူဒါတြိဂံ​ဒေသတွင်​ဖြစ်​​လေ့ရှိ​သော ​လေယာဉ်​များ သ​င်္ဘောများ​ရုတ်​တရက်​ အဆက်​အသွယ်​မရဘဲ​ပျောက်​ဆုံး​လေ့ရှိ​သော အဖြစ်​မျိုးဖြစ်​ပါသည်​…
မိုးတိမ်​​တောင်​နှင်​့ အခြားရာသီဥတုဆိုးဝါး​သောအချိန်​နှင်​့ကြုံခဲ့ရပါလည်​း…ဆိုးဝါး​သော ရာသီဥတု​တွေ့ကြုံ​နေရ​သော​ကြောင်​့လမ်​း​ကြောင်​း​ပြောင်​း ပျံသန်​းရန်​ဆက်​သွယ်​ခွင်​့​တောင်​းမည်​ဟုထင်​ပါသည်​…ကျွန်​​တော်​လည်​း ​လေယာဉ်​မ​ကြာခဏ ပုံမှန်​စီးရ​လေ့ရှိရာ မိုးတိမ်​​တောင်​များအတွင်​း​လေယာဉ်​​ရောက်​သွားပါကလည်​း…​လေယာဉ်​ တုန်​ခါခြင်​းသာ ဖြစ်​ပါသည်​…ကျွန်​​တော်​့မိတ်​​ဆွေတစ်​​ယောက်​​လေယာဉ်​စီးသွားရင်​း ​လေထုဖိအားအလွန်​နည်​းပါး​သောအ​ခြေအ​နေနှင်​့ကြုံခဲ့ရာ…​လေယာဉ်​ရုတ်​တရက်​ ချက်​ချင်​း​အောက်​သို့​ပေ ၂၀၀၀ ​ကျော်​ခန်​့ကျသွားသည်​ကိုကြုံခဲ့ဖူး​ကြောင်​း အ​တွေ့အကြုံ​ပြောပြဖူးပါသည်​…

​လေယာဉ်​ပျက်​ကျမှုအ​ကြောင်​းရင်​းမှန်​ကို​တော့​လေယာဉ်​မှ Black box ​တွေ့မှသာ ​သေချာသိမည်​ဖြစ်​ပြီး…
ဦးစီးချုပ်​မှလည်​း ​တွေ့​အောင်​ရှာမည်​ဟု​ပြောထားပြီးဖြစ်​ပါသည်​…Black box ​တွေ့သည်​ရှိ၍ အ​ကြောင်​းရင်​းမှန်​
​ဖော်​မထုတ်​နိုင်​​သေးခင်​မှာ​တော့ ကျွန်​​တော်​မှ တာဝန်​ရှိသူလူကြီးများအား​လေယာဉ်​များ ပျံသန်​းရာတွင်​ရာသီဥတု ရုတ်​တရက်​ ဆိုးဝါးတတ်​​သော…အဆိုပါ​နေရာမှ အနည်​းငယ်​ ကမ်​းရိုးတန်​းကပ်​၍
ပျံသန်​းသင်​့ပါ​ကြောင်​းကို အကြံပြုတင်​ပြလိုပါတယ်​ခင်​ဗျာ…

ကိုတိုး(အွန်​လိုင်​းကားဝပ်​​ရှော့)
Credit – Thadinatin.

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...