အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီးမ်ားနဲ႕ ေဖ႔စ္ဘုတ္ အႏၲရာယ္


facebook ဟာ တိုးတက္ေနတဲ႕ ယခုေခတ္အတြက္ မရွိမျဖစ္ လူမႈကြန္ယက္တခုပါ။Fb မသုံးရင္ပဲလူရာမဝင္သလိုလို ေခတ္မမွီ သလိုလိုေျပာေနႀကတဲ႕ေခတ္ႀကီးမွာ Fb ေႀကာင္႕ ေျမဇာပင္ျဖစ္ခဲ႕ရတဲ႕ က်ြန္ေတာ္တုိ႕ မိသားစုေလးရဲ႕ အျဖစ္မွန္ ္ဇာတ္လမ္းေလးကိုေျပာျပခ်င္ပါတယ္..။ကြ်န္ေတာ္တို႕ မိသားစုက ဝန္ထမ္းေတြပါ..သားေလးတေယာက္ရွိပါတယ္ အရင္ကအေကာင္႕တခု ဖုန္းတလုံးက္ုိ နွစ္ေယာက္သုံးခဲ႕ေပမဲ႕ဖုန္းေတြ ၂ သိန္းက်ပ္နဲ႕ ခ်ေပးလိုကိေတာ႕ တေယာက္ တလုံးျဖစ္သြားပါတယ္..အဲ႕မွာပဲကြ်န္ေတာ္တို႕မိသားစု ဘဝေလးထဲကို မုန္တိုင္းစတင္ ဝင္ေရာက္ခဲ႕ပါတယ္။က်ြန္ေတာ္႕ မိန္းမက တေျဖးေျဖး ဖုန္းနဲ႕မ်ကိနွာ မခြာေတာ႔ပါဘူး။ အစ ကေတာ႕ ကြ်န္ေတာ္နားလည္ေပးခဲ႕ပါတယ္။ အပ်င္းေျပ သေဘာဆိုျပီးေနာက္ေတာ႕ သူက အိမ္ေထာင္တာဝန္ေတြ ပါ လစ္ဟင္း လာပါတယ္။ ကေလးကိုလည္း ႀကင္ႀကင္နာနာမရွိေတာ႕ပါ ဘူးတရက္ေတာ႕ သူ မရွိခ်ိန္ သူ႕ဖုန္းကိုယူႀကည္႕မ္ိေတာ႕ Cb မွာ တစိမ္းေယာက်ၤားေလးေတြနဲ႕ မရိုးမသား စကားေတြ ေျပာထားတာေတြ႕ပါတယ္Viber မွာလဲ ဖုန္းနံပါတ္ေတြေပးျပီးchat ထားပါတယ္ ။ က်ြန္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္အံ႕ႀသသြားမိတယ္။ ေဒါသ လည္း့ျဖစ္မိတယ္,။

စကားမ်ား ရန္ျဖစ္ၾကတယ္။ သူ က နင္႕ထက္အမ်ားႀကီးသာတယ္တဲ႕ရင္ထဲကို နင္႕သြားတာပဲ။ လိုင္းေပၚမွာက အက်င္႕ေကာင္းတဲ႕ေယာက်ၤားေတြရွိသလိုအေခ်ာင္သမားေတြ ႀကာကူလီေတြ က အမ်ားသား ေလ။ေလလိႈင္းထဲကေျပာစကားေတြကိုသူယုံေနတာေလ။ကြ်န္ေတာ္ သုူ ႕အေကာင္ကို တခြန္းပဲေျပာလိုက္တယ္ ။ မင္း ဒု သ န ေသာ ကို သိလားလို႕အဲ႕အခ်ိန္ကစျပီး ကြ်န္ေတာ္႕မိန္းမ ဖုန္း PW ခံသြားတာ ဒီေန႕အထိပါပဲ…။တေန႕ ကြ်န္ေတာ္ရံုးကျပန္ေရာကိေတာ႕သားက အျပငိဘက္မွာ ေက်ာင္းဝတ္စုံ ေတာင္မလဲရေသးဘူး ေဆာ႕ေနတယ္။ သူက အခန္းထဲမွာ Fb သုံးေနခဲ႕တယ္ ကြ်န္ေတာ္ ျပန္လာတာ သူမသိလိုက္ဘူး။ ကြန္ေတာ္သီးမခံနိုင္ေတာ႔ဘူးေလ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕စကားမ်ားတယ္ ကြ်န္ေတာ္သူ႕ကို ရိုက္တယ္ ဒါကို သူက ပိုရဲ႕ြျပီး ကြ်န္ေတာ္႕ေရွ႔မွာတင္ သူႈ႕အေကာင္နဲ႕ ေပၚတင္စကားေျပာခဲ႕တယ္။တခါတေလ သူ႕ေကာင္နဲ႕ေျပာေနခ်ိန္ ရွဴး တိုး တိုးဆိုျပီး ေျပာလို႕ ကြ်န္ေတာိတုိ႕သားအဖ နွစ္ေယာက္အသံတိတ္ေနခဲ႕ရပါတယ္ ..။၁၀ နွစ္ေက်ာ္ သာယာေနတဲ႕ အိမ္ေထာင္ေရးဟာ Fb ေႀကာင္႕ျပိဳကြဲရေတာ႕မယ္ေလဒီတခါ ကြ်န္ေတာ္ အနု နီးသုံးႀကည္႔ျပန္တယ္မိန္းမ မင္းနဲ႕ငါ fb မသံုးပဲ ေနႀကရေအာင္ လို႔ေျပာလိုက္တယ္.. သူလက္မခံ ခဲ႕ဘူး ။သူ႕အတြက္ ကြ်န္ေတာ္မရွိရင္ ရေပမဲ႕ Fb မရွိလို႕မျဖစ္ဘူးေလ..။ဒီလိုနဲ႕ ကြ်န္ေတာ္ ေဒါသေတြျဖစ္သူ႕ကိုရိုက္ သူက နားမေထာင္ပဲ ပို ပိုဆိုးလာ ေပါ႕။ကြ်န္ေတာ္ အရက္ကို ညတိုင္းေသာက္တယ္မူးျပီးေမွာက္ရင္ ျပီးေရာ။ ကြ်န္ေတာ္ မူးေတာ႕သူပိုလြတ္လပ္သြားတယ္ ။

ေယာက်ၤားေကာင္းတေယာက္ဆို လင္ရွိမိန္းမ ကို ဒီလိုတြယ္ကပ္ေနစရာအေႀကာင္း မရွိဘူးေလ..ႀကာကူလီ အေခ်ာင္သမားဆိုေတာ႔ ဒု သ န ေသာ လည္း မေႀကာက္ေတာ႕ဘူး ေပါ႕..။ကြ်န္ေတာ္ လက္မေလ်ာ႔ပါဘူးေႏြးေထြးတဲ႕မိသားစု ဘဝ ေလး ရ ဖို႕ အမ်ိဳးမ်ိဳးႀကိဳးစားခဲ႕တယ္ ။ သဝန္တိုေအာင္လဲ ရြဲ႕ ခဲ႕တယ္။ဒါေပမဲ႕ အလကားပါပဲ သူက ႀကာကူလီေကာင္ကိုသာယာေနတာကိုး။ ေလလိႈင္းထဲက လ်ာအရိုးမရွိေျပာတဲ႕စကားေတြက သာသာယာယာ ေပါ႕၁၀ နွစ္ေပါင္းခဲ႕တဲ႕ လင္ေယာက်ၤား အသံကေတာ႕ဌက္ဆိုးထိုးသံေပါ႕…။ကြ်န္ေတာ္ လက္မေလ်ာ႕ေသးဘူးသူ႕မိဘေတြ ဆီ ဖုန္းဆက္တိုင္တယ္..။အေမ႕သမီးက္ုိ လာေျပာႀကပါဦး ဖုန္းနဲ႕ မ်က္နွာနဲ႕မခြာေတာ႕ဘူး အခ်ိန္ရွိသ၍ online သုံးေနတဲ႕အေႀကာင္း ေယာက်ၤားနဲ႕သားက္ုိ ပစ္ထားတဲ႕အေႀကာင္းေပါ႕ ။ သူ႕မိဘေတြက နယ္ က ေလပညာ က လည္းမတတ္ ဗဟုသုတ ကလည္းမရွိေတာ႕ ဘာမွ ထိထိေရာက္ေရာက္ေျဖရွင္းမေပးနိုင္
ခဲ႕ဘူး ။ သူ႕ေကာင္က ယူမယ္ေျပာလို႔ထင္တယ္သူက ကြာရွင္းခြင္႕ေတာင္းတယ္ကြ်န္ေတာ္ ကြာမေပးပါဘူး ။ ဘာေႀကာင္႕လဲဆိုေတာ႕သား ကို ပေထြး လက္ထဲမႀကီးျပင္းေစခ်င္ဘူးကြ်န္ေတာ္႕အတြက္က မိသားစုက ပထမ ပါသူ႕ကိုေျပာပါတယ္ အားလုံးေမ႕လိုက္ပါ ဘဝသစ္ျပန္ စ ရေအာင္ လို႕။

သူ လက္မခံပါဘူးနွစ္ဖက္မိဘ ေတြရဲ႕ ဆႏၵ ကြ်န္ေတာ္႕ရဲ႕ ဆႏၵ ေႀကာင္႕တရားဝင္မကြာရွင္းပဲ သားအတြက္ အရင္အတိုင္းမူမပ်က္ျပန္ေနခဲ႕ႀကပါတယ္ကြ်န္ေတာ္ coc ကစားေနခ်ိန္သူကေတာ႕ တဖက္အခန္းမွာ online သုံးရင္းေပါ႕သားအတြက္ တအိမ္ထဲအတူေနခဲ႕ေပမဲ႕သူစိမ္းေတြ ျဖစ္ခဲ႕ရတယ္ေလFb ကိုလြဲမွားစြာ အသုံးခ်ခဲ႕မိလို႔ အရင္းနွီးဆုံးလင္မယာ ဘဝ ကေန အေဝးဆုံးသူစိမ္းဘဝ ေရာက္ရွိခဲ႕ပါတယ္..။line ေပၚ က ညီငယ္မ်ားကိုလည္း အထူးမွာခ်င္ပါတယ။္အိမ္ေထာင္သည္ အမ်ိဳးသမီးတေယာက္လာ ကပ္ရင္ သတိထားပါ ။ ဒု သ န ေသာ ပါ လို႕ငရဲ ေရာက္နိုင္ပါတယ္..သူမ်ားအသိုက္အျမံဳကိုမဖ်ကိဆီးမိပါေစနဲ႕လို႕..အိမ္ေထာင္ရွိ အမ်ိဳးသမီး ေတြလည္းကိုယ္႔ လင္ေယာက်ၤားအေပၚ သစၥာရွိေပးပါစိတ္ကူးယဥ္ဘဝ နဲ႕ လက္ေတြ႕ ဘဝ ဟာ ကြာျခားပါတယ္လို႕ စိတ္ခံစားမႈကို ဦးစားမေပးပါနဲ႕လို႕ေျပာႀကားရင္း က်ြန္ေတာ္႕လို အျဖစ္မ်ိဳးနဲ႕ ကင္းေဝးနိုငိေစရန္ ဒီ post ေလးကို တင္လိုက္ပါတယ္
တတ္အားသ၍ မ်ွေဝ ေပးႀကပါ ဦး ခင္ဗ်ား…

Credit ..mmstar.net

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...