က်မကတကယ္ေတ့ာ႐ုပ္မလွပါဘူး မိတ္ကပ္ ေၾကာင့္ရွင္တို႔ကလွတယ္ထင္ေနၾကတာပါ

~က်မကတကယ္ေတ့ာ႐ုပ္မလွပါဘူး မိတ္ကပ္
ေၾကာင့္ရွင္တို႔ကလွတယ္ထင္ေနၾကတာပါ
~က်မကတကယ္ေတ့ာမာနမႀကီးပါဘူး
လူပုံအလယ္မွာလူေတြသေဘာက်ေအာင္မေနတတ္
တဲ့ေတာင္ေပၚကပအို႔ဝ္မပါ
~က်မကသူမ်ားေတြျပဳတ္သြားခ်ိန္မွာဟန္ေဆာင္ၿပီး
စိတ္မေကာင္းျဖစ္သြားတဲ့ပုံစံမ်က္ႏွာေပးနဲ႔သြားၿပီး
မႏွစ္သိမ့္တတ္ပါဒါကိုလူေတြကက်မတစ္ကိုယ္
ေကာင္းဆန္တယ္ထင္ၾကတာပါ
~က်မကသူမ်ားေတြ Facebook မွာပုံ႐ိုက္ၿပီးPost
တင္တုံးကမပါခဲ့တာကလဲသူတို႔နဲ႔လူၾကားမဝင္ဆ့ံ
လို႔ပါ
~က်မရဲ႕မ်က္ႏွာကဘုရားေပးလာတဲ့အတိုင္းပါ ရွင္
တို႔ကိုတမင္မ်က္ႏွာေၾကာတင္းျပေနတာမဟုတ္ရ
ပါဘူး
~က်မကိုမိန္းခေလးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကမုန္းေန
ၾကတယ္ဆိုတာလဲက်မသိပါတယ္ဒါေပမဲ့ရွင္တို႔
စိတ္မပူပါနဲ႔ ရွင္တို႔ရည္းစားကိုဒီကပအို႔ဝ္မကလာ
မလုယူပါဘူး သူတို႔ကက်မရဲ႕အႏုပညာနဲ႔အသံကို
အားေပးတာပါ
~ရွင္တို႔ေျပာေျပာေနတဲ့ဘီလီလမင္းေအးကဆရာမ
ႀကီးအထာနဲ႔ဆိုတာမဟုတ္ပါဘူး က်မေလသီခ်င္း
တစ္ပုဒ္စဆိုခါနီးမွာစိတ္ေတြလႈပ္ရွားလြန္းလို႔ေလ
မ်က္ႏွာမထားတတ္တာပါ။
~က်မကိုမခ်စ္ရင္ Vote မလုပ္ခဲ့ရင္တာေတာင္မွ
က်မကိုရွင္တို႔မမုန္းၾကပါနဲ႔ေနာ္
~က်မေလ ရွင္တို႔ကိုသီခ်င္းေတြဆိုျပခ်င္လြန္းလို႔
က်မခ်စ္တဲ့တပည့္ေလးေတြကိုပစ္ထားၿပီးရန္ကုန္
ေနပူပူမွာႀကိဳးစားၿပီးရွင္သန္ရပ္တည္ေနရတာပါ
~ေနာက္တစ္ပါတ္မွာက်မျပဳတ္ခဲ့ရင္လဲေက်ေက်နပ္
နပိနဲ႔က်မရွမ္းျပည္ျပန္ၿပီးက်မက်င္လယ္ခဲ့ရာရွမ္း
ေတာင္တန္းႀကီးေပၚမွာခေလးေတြကိုစာသင္ရင္း
နဲ႔က်မခ်စ္တဲ့သီခ်င္းေလးေတြဆက္ဆိုသြားရင္းဘဝ
ကိုျဖစ္သန္းသြားမွာပါ
~က်မကိုမမုန္းၾကပါနဲ႔ ဘီလီလမင္းေအးကိုမမုန္းၾကပါနဲ႔ ေဟာဒီကပအို႔ဝိမကိုမမုန္းၾကပါနဲ႔ က်မရွင္တို႔ကိုမ
မုန္းခဲ့မိပါဘူး မမုန္းခဲ့ရပါဘူး က်မတို႔ဟာတစ္ေျမထဲ
ေနတစ္ေရတည္းေသာက္ညီအစ္ကိုေမာင္ႏွစ္မေတြပါ
က်မကရွင္တို႔အားလုံးရဲ႕ညီမေလး အစ္မပါရွင္...

Source - Yar Zar Than Nyunt
www.apannpyay.com
============

~ကျမကတကယ်တေ့ာရုပ်မလှပါဘူး မိတ်ကပ်
ကြောင့်ရှင်တို့ကလှတယ်ထင်နေကြတာပါ
~ကျမကတကယ်တေ့ာမာနမကြီးပါဘူး
လူပုံအလယ်မှာလူတွေသဘောကျအောင်မနေတတ်
တဲ့တောင်ပေါ်ကပအို့ဝ်မပါ
~ကျမကသူများတွေပြုတ်သွားချိန်မှာဟန်ဆောင်ပြီး
စိတ်မကောင်းဖြစ်သွားတဲ့ပုံစံမျက်နှာပေးနဲ့သွားပြီး
မနှစ်သိမ့်တတ်ပါဒါကိုလူတွေကကျမတစ်ကိုယ်
ကောင်းဆန်တယ်ထင်ကြတာပါ
~ကျမကသူများတွေ Facebook မှာပုံရိုက်ပြီးPost
တင်တုံးကမပါခဲ့တာကလဲသူတို့နဲ့လူကြားမဝင်ဆ့ံ
လို့ပါ
~ကျမရဲ့မျက်နှာကဘုရားပေးလာတဲ့အတိုင်းပါ ရှင်
တို့ကိုတမင်မျက်နှာကြောတင်းပြနေတာမဟုတ်ရ
ပါဘူး
~ကျမကိုမိန်းခလေးတော်တော်များများကမုန်းနေ
ကြတယ်ဆိုတာလဲကျမသိပါတယ်ဒါပေမဲ့ရှင်တို့
စိတ်မပူပါနဲ့ ရှင်တို့ရည်းစားကိုဒီကပအို့ဝ်မကလာ
မလုယူပါဘူး သူတို့ကကျမရဲ့အနုပညာနဲ့အသံကို
အားပေးတာပါ
~ရှင်တို့ပြောပြောနေတဲ့ဘီလီလမင်းအေးကဆရာမ
ကြီးအထာနဲ့ဆိုတာမဟုတ်ပါဘူး ကျမလေသီချင်း
တစ်ပုဒ်စဆိုခါနီးမှာစိတ်တွေလှုပ်ရှားလွန်းလို့လေ
မျက်နှာမထားတတ်တာပါ။
~ကျမကိုမချစ်ရင် Vote မလုပ်ခဲ့ရင်တာတောင်မှ
ကျမကိုရှင်တို့မမုန်းကြပါနဲ့နော်
~ကျမလေ ရှင်တို့ကိုသီချင်းတွေဆိုပြချင်လွန်းလို့
ကျမချစ်တဲ့တပည့်လေးတွေကိုပစ်ထားပြီးရန်ကုန်
နေပူပူမှာကြိုးစားပြီးရှင်သန်ရပ်တည်နေရတာပါ
~နောက်တစ်ပါတ်မှာကျမပြုတ်ခဲ့ရင်လဲကျေကျေနပ်
နပိနဲ့ကျမရှမ်းပြည်ပြန်ပြီးကျမကျင်လယ်ခဲ့ရာရှမ်း
တောင်တန်းကြီးပေါ်မှာခလေးတွေကိုစာသင်ရင်း
နဲ့ကျမချစ်တဲ့သီချင်းလေးတွေဆက်ဆိုသွားရင်းဘဝ
ကိုဖြစ်သန်းသွားမှာပါ
~ကျမကိုမမုန်းကြပါနဲ့ ဘီလီလမင်းအေးကိုမမုန်းကြပါနဲ့ ဟောဒီကပအို့ဝိမကိုမမုန်းကြပါနဲ့ ကျမရှင်တို့ကိုမ
မုန်းခဲ့မိပါဘူး မမုန်းခဲ့ရပါဘူး ကျမတို့ဟာတစ်မြေထဲ
နေတစ်ရေတည်းသောက်ညီအစ်ကိုမောင်နှစ်မတွေပါ
ကျမကရှင်တို့အားလုံးရဲ့ညီမလေး အစ်မပါရှင်...

Source - Yar Zar Than Nyunt
www.apannpyay.com

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...