ရန္ကုန္က ကားသမားေတြ ေတာ္ေတာ္လြန္ေနၿပီ.။ တာ၀န္ရွိသူမ်ားသိေအာင္ Share ေပးၾကပါ။

"ပါရမီဘတ္စ္ကား (အဓိပတိ-အဝါ) နံပါတ္
1F-4403 ယာဥ္ေနာက္လိုက္၏
ခရီးသြားျပည္သူတစ္ဦးအေပၚ အႏိုင္က်င့္ေစာ္ကားမႈမ်ားအား တာဝန္ရွိသူမ်ားသိရွိေစရန္ တင္ျပအပ္ပါတယ္"
 18.11.2016 ရက္ေန့ မနက္ 11:00 အခ်ိန္တြင္ က်မ မကလ်ာလြင္ အဂၤလိပ္ ဧည့္လမ္းညြန္ သည္ အလုပ္ကိစၥျဖင့္ ျမို့ထဲအသြား ပါရမီယာဥ္လိုင္း(အဓိပဓိ.အဝါ ) ယာဥ္အမွတ္..1F-4403 စီးလာရာ စပါယ္ယာမွ ကားေပါ္တြင္ တျခားအမ်ိုးသမီးတစ္ဦးျဖင့္ရန္ျဖစ္ စကားမ်ားျကရာမွ မဲျပီး က်မရပ္ေနရာေနရာအေရာက္တြင္ က်မ အား သူ့ခႏၶာကိုယ္ ျဖင့္ တမင္တိုက္သြားသျဖင့္ က်မ ေျခေထာက္အား တက္နင္းမိပီး လူက ေရွ႕သုိ့ယိုင္သြားသျဖင့္ က်မမွ ေျဖးေျဖး တိုးရန္နွင့္ေျခေထာက္တတ္နင္းမိေျကာင္း ေျပာလိုက္ပါသည္ ထို့ေနာက္ စပါယ္ယာမွ ခရီးသြားမ်ားကို ျကမ္းတမ္းစြာ ေအာ္ဟစ္ေျပာဆိုေနပါသည္။ ထို့ေနာက္ ေနာက္တျကိမ္ က်မနား ျပန္လာကာ ေဘးကပ္ေနေသာက်မအား ထပ္မံတိုးခိုင္းကာ ထပ္မံရန္စပါသည္ က်မမွ ေဘးကပ္ေပးထားေျကာင္း ျပန္ေျပာေနစဥ္ ရုတ္တရတ္ က်မအား လက္သီးျဖင့္မ်က္နွာအားထိုးျပီး လည္ပင္းညစ္ပါသည္ က်မမွ ရုန္းကန္စဥ္ က်မအား အက်ၤီဆြဲျပီး ရင္ဘက္အား တြန္းပါသည္ ထိုစဥ္ ခရီးသြားမ်ားမွ ဝိုင္းစြဲ သျဖင့္ က်မသက္သာရာရသြားပါသည္။

  က်မ မွနီးစပ္ေသာရဲစခန္းသုိ့ေမာင္းေပးရန္နွင့္ တိုင္မည္ျဖစ္ေျကာင္း ေျပာေသာအခါ စပါယ္ယာမွ တိုင္ခ်င္ယာတိုင္ ဂရုမစိုက္ဟု ျပန္လည္ရိုင္းစိုင္းစြာ ေျပာပါသည္။ခရီးသြားမ်ားမွ ဥပေဒျဖင့္သာတိုင္ရန္အားေပးျပီး သက္ေသလုိက္မည္ေျပာ ေသာအခါ ကားဒရိုင္ဘာနွင့္ က်န္စပါယ္ယာတို႕မွ အခင္းျဖစ္ေသာစပါယ္ယာကို ေရွာင္ခိုင္းလိုက္ပါသည္ ။ ထို့ျပင္ က်မအား ရဲစခန္းသို ့ ကားကို ဆက္မသြားပဲ ေဝဘူလ မွတ္တိုင္တြင္သာ ကားကို ရပ္ထားပါသည္ ေရွ႕ဆက္မေမာင္းေပးပါ ေရွ႔မွတ္တိုင္ သုဝဏၰရဲစခန္း တြင္ က်မမွ လွမ္းတိုင္ထားေသာေျကာင့္ ရဲမ်ား ေစာင့္ေနသျဖင့္ ဆက္မေမာင္းပဲ ခရီးသည္ အားလုံးကို ေနာက္ကားေပါ္ အကုန္တင္ေပးလိုက္ပါသည္ က်မမွ ရဲစခန္းသို့ ကိုယ္တိုင္ပဲသြားေရာက္ခဲ႕ပီး အမႈဖြင့္ခဲ႕ရပါသည္ ၄င္းျဖစ္စဥ္ေျကာင့္ က်မသည္ လတ္တေလာတြင္ ဒဏ္ယာေျကာင့္ လက္ခံထားေသာ TOUR မ်ား မလိုက္နိုင္ပဲ အိမ္တြင္ နားေနရပါသည္။ ဆုံးရႈံးနစ္နာမႈမ်ားစြာ ျဖစ္ရပါသည္။စပါယ္ယာမွာလည္း လိုင္စင္မဲ႕ျဖစ္ျပီး က်န္နွစ္ဦးမွာလည္း ယာဥ္ေမာင္းဝတ္စုံ ဝတ္ဆင္ထားျခင္းမရွိ လိုင္စင္ရွိမရွိ( မသိ) ယာဥ္ေမာင္းမွယာဥ္ေနာက္လိုက္အား ေျပာဆိုဆံုးမျခင္းမရွိ ထိုေျကာင့္ ေနာက္ေနာင္ အမ်ားျပည္သူခရီးသြားမ်ား ထိုသို့မျဖစ္ေစရန္ တင္ျပအပ္ပါသည္………
(အလားတူျဖစ္ရပ္ေတြ ရန္ကုန္ျမဳိ ့ေပၚမွာ ေန ့စဥ္နဲ ့အမွ် ျဖစ္ေပၚေနတယ္ဆိုတာ ေန ့စဥ္ဘတ္စ္ကားစီး
ၿပီးသြားလာေနရတဲ့ ခရီးသြားျပည္သူေတြအသိဆုံးပါ။

သက္ဆိုင္ရာတာဝန္ရွိသူေတြ ဒီလိုခရီးသြားျပည္သူေတြကို အႏိုင္က်င့္ေစာ္ကားေနတာေတြကို ထိထိေရာက္ေရာက္ၾကပ္ၾကပ္မတ္မတ္ မတား
ဆီးေပးႏိုင္ဘူးဆိုရင္ အေျခအေနဟာ တေန ့ထက္တေန ့ပိုဆိုးလာဖို ့ပဲရွိေတာ့တယ္)
Myanmar Update News Agency - ျမန္မာ့သတင္းထူးသတင္းဦးမ်ား သို ့ေပးပို ့လာတာပါ။

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...