ေရတြင္းထဲက ေပ်ာက္ေပ်ာက္သြားခဲ့တဲ့ အေလာင္း မ်ား


ကြ်န္ေတာ္အသက္ ( ၆ )ႏွစ္ေလာက္မွာေပါ့..။ ညတစ္ည ကြ်န္ေတာ္အိပ္ေနတဲ့အခ်ိန္ ကြ်န္ေတာ့္ညီမေလးက မနားမေန ဆူညံစြာငိုေၾကြးေနခဲ့တယ္။ သူမရဲ႕ ငိုသံဟာ ကြ်န္္ေတာ့္ကိုအရမ္းစိတ္ပ်က္မိေစတာမို႔ ကြ်န္ေတာ္ သူမကိုသတ္ျပီး ေရတြင္းထဲကို ပစ္ခ်ခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္ေန႔မနက္ ကြ်န္ေတာ္ေရတြင္းထဲကိုသြားၾကည့္တဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ့္ညီမေလး အေလာင္းဟာ ေရတြင္းထဲမွာရွိမေနေတာ့ပါဘူး။
ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ ၁၂ ႏွစ္ေရာက္လာတဲ့အခါမွာလည္း ကြ်န္ေတာ့္အခ်စ္ဆံုးသူငယ္ခ်င္းနဲ႔ စကားမ်ားျငင္းခုန္ရန္ျဖစ္ျပီး ကြ်န္ေတာ္ေဒါသထြက္ထြက္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္းကို သတ္မိခဲ့ျပန္ပါတယ္။ သူ႔အေလာင္းကိုလည္း ေရတြင္းပ်က္ထဲကိုပဲ ကြ်န္ေတာ္ပစ္ခ်ခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္ေန႔မနက္ ကြ်န္ေတာ္ေရတြင္းထဲကိုသြားၾကည့္တဲ့အခါမွာ ကြ်န္ေတာ့္သူငယ္ခ်င္း အေလာင္းဟာလည္း ေရတြင္းထဲမွာရွိမေနေတာ့ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္ ၁၈ ႏွစ္ေရာက္တဲ့အခါမွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ့္မွာ ခ်စ္သူေလးတစ္ေယာက္ရခဲ့ပါတယ္။ ကြ်န္္ေတာ့္ခ်စ္သူနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္မွားယြင္းခဲ့ျပီး သူမကိုယ္၀န္ရလာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ကေလး အေဖအျဖစ္တာ၀န္မယူႏိုင္ေသးလို႔ သူမကို ကြ်န္ေတာ္ သတ္လိုက္မိျပန္ပါတယ္။ သူမအေလာင္းကိုလည္း ညဘက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ေရတြင္းပ်က္ထဲကိုပဲ ပစ္ခ်ခဲ့ျပန္ပါတယ္။
သူမအေလာင္းဟာလည္း ေနာက္ေန႔မနက္မွာ ေရတြင္းပ်က္ထဲမွာရွိမေနေတာ့ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္ ၂၄ ႏွစ္ေရာက္တဲ့အခ်ိန္မွာေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ အလုပ္တစ္ခုမွာ အလုပ္၀င္လုပ္လို႔ေနခဲ့ပါျပီ။ ကြ်န္ေတာ့္သူေဌးဟာ ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္ေလာက္အလုပ္ လုပ္လုပ္ ဆူပူက်ိန္းေမာင္းေနတာပါပဲ။ ေနာက္ပိုင္းသည္းမခံႏိုင္တဲ့အဆံုး ကြ်န္ေတာ္ သူေဌးကိုလည္း သတ္ျပီး ေရတြင္းထဲကို ပစ္ခ်ခဲ့ပါတယ္။
သူေဌးရဲ႕အေလာင္းဟာလည္း ျပန္ေပၚမလာဘဲ ေရတြင္းပ်က္ထဲမွာ ေပ်ာက္ဆံုးသြားျပန္ပါတယ္။
ယခု ကြ်န္ေတာ္ အသက္ ၃၀ သို႔ေရာက္ရွိခဲ့ပါျပီ…။ ကြ်န္ေတာ့္အေမလည္း က်န္းမာေရးမေကာင္းလို႔ လူမမာလံုးလံုးျဖစ္ေနခဲ့ပါျပီ။ ကြ်န္ေတာ္ လူမမာတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အေမကို မေစာင့္ေရွာက္ခ်င္ေတာ့ အေမ့ကိုလည္းသတ္ျပီး ေရတြင္းထဲကို ပစ္ခ်ခဲ့ပါတယ္။
ေနာက္ေန႔မနက္ကြ်န္ေတာ္ ေရတြင္းထဲကိုသြားၾကည့္ခဲ့တဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ့္အေမအေလာင္းက အရင္လူေတြလို ေပ်ာက္ကြယ္ မသြားပဲ ေရေပၚမွာ ေဘာေလာ ေပၚေနတာကိုေတြ႔ခဲ့ရပါတယ္။ ေနာက္ရက္ေတြ ကြ်န္ေတာ္ ေစာင့္ၾကည့္ခဲ့ေပမယ့္လည္း ကြ်န္ေတာ့္အေမအေလာင္းက ေပ်ာက္ကြယ္မသြားခဲ့ပါဘူး။
ကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားေပမယ့္ အေျဖမထြက္ခဲ့ပါဘူး ။ အရင္လူေတြရဲ႕ အေလာင္းေတြက ေပ်ာက္ကြယ္သြားျပီး အေမ့အေလာင္းက ဘာလို႔ ေပ်ာက္ကြယ္မသြားခဲ့တာလဲလို႔ေပါ့..။
စဥ္းစားေပးၾကပါအံုး…။
.
.
.
.
.
.
.
.
တကယ္ေတာ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ အေမဟာ သူ႔သားကိုခ်စ္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ သူ႔သားလုပ္ရပ္ေတြကို ေနာက္ကြယ္ကေန လိုက္ဖံုးဖိျပီး အေလာင္းေတြကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ေပးခဲ့တာပါ။ သူမအသတ္ခံလိုက္ရတဲ့အခါမွာေတာ့ ဘယ္သူ က ဒီအေလာင္းေတြလာျပီး ေဖ်ာက္ေပးပါေတာ့မလဲ…
ကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားေပမယ့္ အေျဖမထြက္ခဲ့ပါဘူး ။ အရင္လူေတြရဲ႕ အေလာင္းေတြက ေပ်ာက္ကြယ္သြားျပီး အေမ့အေလာင္းက ဘာလို႔ ေပ်ာက္ကြယ္မသြားခဲ့တာလဲလို႔ေပါ့..။
စဥ္းစားေပးၾကပါအံုး…။
.
.
.
.
.
.
.
.
တကယ္ေတာ့ ေကာင္ေလးရဲ႕ အေမဟာ သူ႔သားကိုခ်စ္တဲ့စိတ္ေၾကာင့္ သူ႔သားလုပ္ရပ္ေတြကို ေနာက္ကြယ္ကေန လိုက္ဖံုးဖိျပီး အေလာင္းေတြကို ေဖ်ာက္ဖ်က္ေပးခဲ့တာပါ။ သူမအသတ္ခံလိုက္ရတဲ့အခါမွာေတာ့ ဘယ္သူ က ဒီအေလာင္းေတြလာျပီး ေဖ်ာက္ေပးပါေတာ့မလဲ…
Credit: MOMOLAY

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...