ျပည္ၿမိဳ႕တြင္ ၇တန္း ေက်ာင္းသူအား အႀကိမ္ႀကိမ္ အဓမၼျပဳက်င့္သူ ေက်ာင္းထုိင္ဆရာေတာ္အား ျပစ္ဒဏ္ အႏွစ္၂၀ ခ်မွတ္

သီဟလြင္ (ျမစ္မခ)
ျပည္၊ ဒီဇင္ဘာ(၉)ရက္။
ပဲခူးတုိင္းအေနာက္ပုိုင္း ျပည္ၿမိဳ႕တြင္ အရြယ္မေရာက္ေသးသူ ၁၂ အရြယ္ ၇ တန္းေက်ာင္းသူ မိန္းကေလးငယ္ အား အႀကိမ္ႀကိမ္အဓမၼျပဳက်င့္ခဲ့သူ ေက်ာင္းထုိင္ဆရာေတာ္အား ပုဒ္မ ၃၇၆ ၏ အျမင့္ဆုံးျပစ္ဒဏ္ျဖစ္ေသာ ေထာင္ဒဏ္ ႏွစ္ ၂၀ ခ်မွတ္လုိက္ေၾကာင္း ျပည္ခရုိင္တရားရုံးမွ သိရွိရသည္။
အဆုိပါ အမႈအား ဒီဇင္ဘာလ ၉ ရက္ေန႔ညေနပုိင္းက ဒုတိယခရုိင္တရားသူႀကီးမွ အမိန္႔ခ်မွတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အမႈအား ၂၀၁၅ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီလမွ စတင္က ၂၀၁၆ ယခုဒီဇင္ဘာလအထိ ႏွစ္ႏွစ္အၾကာရုံးတင္ စစ္ေဆးၿပီးေနာက္ ယခုကဲ့သုိ႔အမိန္႔ခ်မွတ္လုိက္ျခင္းျဖစ္သည္။
“သကၤန္းအရည္ျခဳံၿပီးေတာ့လုပ္သြားတာ ေက်ာင္းတုိင္ဘုန္းႀကီးတစ္ပါးျဖစ္တယ္။ အုပ္ထိန္းသူလည္း ျဖစ္တယ္ ေပါ့ေနာ္။ ေစာင့္ေရွာက္ရမယ့္ တာ၀န္အျပည့္အ၀ရွိတဲ့သူကေနၿပီးေတာ့ ဒီလုိမ်ဳိးလုပ္ တာဟာ ကုိယ္က်င့္တရား ကုိ အလြန္႔အလြန္ပ်က္ျပားေစတယ္။ေနာက္ၿပီးေတာ့ ဘာသာသနာကုိလည္း ညႈိးႏြမ္းေစတယ္။”ဟု တရားလုိ ေရွ႕ေန ေဒၚေအးသႏၱာက ေျပာသည္။
ယခုအမႈတြင္ အဓမၼျပဳက်င့္မႈအတြက္ ပုဒ္မ ၃၇၆၊ သာသနာအေရျခဳံမႈ ပုဒ္မ ၂၉၅ တုိ႔ျဖင့္ တရားရုံး တင္ခဲ့ျခင္း ျဖစ္ၿပီး ပုဒ္မ ၃၇၆ အတြက္ ေထာင္ဒဏ္ အႏွစ္ ၂၀၊ ပုဒ္မ ၂၉၅ အတြက္ေထာင္ဒဏ္ ၂ ႏွစ္ခ်မွတ္ခဲ့ၿပီး ျပစ္ဒဏ္ မ်ားကို တစ္ေပါင္းတည္းက်ခံေစရန္ အမိန္႔ခ်မွတ္လုိက္ေၾကာင္း သိရသည္။
ယခုအမႈမွာ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္း ျပည္ၿမိဳ႕ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းမႀကီးရွိ ခမ္းရတနာ ဘုန္းေတာ္ႀကီး ေက်ာင္းတြင္ ျဖစ္ပြားခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး အဆုိပါ ေက်ာင္းမွာ သာသနာျပဳ ပရဟိတမူလတန္းလြန္ ေက်ာင္းဖြင့္ထားေသာ ေက်ာင္းျဖစ္ၿပီး ေက်ာင္းတြင္ ပညာသင္ၾကားေနေသာ ၇ တန္းေက်ာင္းသူကို ေက်ာင္းထုိင္ဆရာေတာ္မွ က်ဴးလြန္းေသာအမႈျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ထုိျဖစ္စဥ္မ်ားကုိ ေက်ာင္းတြင္စာသင္ေသာ ဆရာမမွ ပထမဦးစြာသိရွိခဲ့ၿပီး တုိင္တန္းမႈမ်ားျပဳလုပ္မႈႏွင့္အတူ ၿမိဳ႕နယ္သာသနာေရးတာ၀န္ရွိသူမ်ားႏွင့္အတူ ရဲတပ္ဖြဲ႔မွ လူ၀တ္လဲဖမ္းဆီးခဲ့ၿပီး ျပည္ၿမိဳ႕မရဲစခန္းမွ (ပ)၁၀၄၄/၂၀၁၄ ပုဒ္မ ၃၇၆/၂၉၅ အမႈဖြင့္အေရးယူခံၿပီးေနာက္ ယခုကဲ့သုိ႔ အမိန္႔ခ်မွတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...