ကာမစည္းစိမ္ ခံစားလိုေသာေၾကာင့္ လက္မထပ္ပါနဲ႔


တစ္ေန႔ေန႔ေတာ့ လက္ထပ္မွာပါ

- ကာမစည္းစိမ္ ခံစားလိုေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- အသက္အ႐ြယ္ေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- အထီးက်န္ေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- ၾကြယ္ဝခ်မ္းသာလိုေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- ေဝယ်ာဝစၥလုပ္ေပးမယ့္သူ လိုေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- ဘဝလံုၿခံဳလိုေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- ကိုယ္ဝန္ရသြားေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- ပုဂိၢဳလ္ေရးေက်ာ္ၾကားလိုေသာေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- မိသားစုရဲ႕ဖိအားေတြေၾကာင့္လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- လက္ထပ္ျခင္းရဲ႕နိယာမကို နွစ္သက္လို႔လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- သတို႔သမီးဝတ္စံုေတြကို သေဘာက်လို႔လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔
- သူငယ္ခ်င္းေတြ လက္ထပ္ကုန္ၾကလို႔လည္း လက္မထပ္ပါနဲ႔

ဒါေပမဲ့...
တကယ္ခ်စ္လွ်င္ေတာ့ လက္ထပ္လိုက္ပါ...
ဘာျဖစ္လို႔လဲဆို အခ်စ္ေတြဟာ တစ္ေန႔ေန႔မွာ
ကုန္ဆံုးသြားခဲ့မယ္ဆိုရင္ေတာင္ အနည္းဆံုး သူဟာ
ကိုယ့္ကို ၿပံဳးသြားေအာင္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းေတာ့
႐ွိေနေသးလို႔ပါ...

(John Dumelo ၏ status ထဲမွ စာသားအမ်ားစုကို
ဆီေလ်ာ္ေအာင္ ျမန္မာမႈျပဳထားျခင္း ျဖစ္ပါသည္)

www.apannpyay.com
Wai Phyo Maung
=================

Unicode>>>
တစ်နေ့နေ့တော့ လက်ထပ်မှာပါ

- ကာမစည်းစိမ် ခံစားလိုသောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- အသက်အရွယ်ကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- အထီးကျန်သောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- ကြွယ်ဝချမ်းသာလိုသောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- ဝေယျာဝစ္စလုပ်ပေးမယ့်သူ လိုသောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- ဘဝလုံခြုံလိုသောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- ကိုယ်ဝန်ရသွားသောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- ပုဂ္ဂိုလ်ရေးကျော်ကြားလိုသောကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- မိသားစုရဲ့ဖိအားတွေကြောင့်လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- လက်ထပ်ခြင်းရဲ့နိယာမကို နှစ်သက်လို့လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- သတို့သမီးဝတ်စုံတွေကို သဘောကျလို့လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့
- သူငယ်ချင်းတွေ လက်ထပ်ကုန်ကြလို့လည်း လက်မထပ်ပါနဲ့

ဒါပေမဲ့...
တကယ်ချစ်လျှင်တော့ လက်ထပ်လိုက်ပါ...
ဘာဖြစ်လို့လဲဆို အချစ်တွေဟာ တစ်နေ့နေ့မှာ
ကုန်ဆုံးသွားခဲ့မယ်ဆိုရင်တောင် အနည်းဆုံး သူဟာ
ကိုယ့်ကို ပြုံးသွားအောင် လုပ်ဆောင်နိုင်စွမ်းတော့
ရှိနေသေးလို့ပါ...

(John Dumelo ၏ status ထဲမှ စာသားအများစုကို
ဆီလျော်အောင် မြန်မာမှုပြုထားခြင်း ဖြစ်ပါသည်)

www.apannpyay.com
Wai Phyo Maung

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...