သိုးေစာ္နံေနတဲ့ အဆီ တစ္ထပ္ အသားတစ္ထပ္ ခႏၵာကိုယ္ႀကီးေတြကို ကၽြန္မ အခုႏိုပ္ေပးေနရတယ္။

ဆင္းရဲမြဲေတေနတဲ့ လက္တင္အေမရိက ကေလးငယ္ ၃၅သန္းအတြက္ ရွာကီရာဟာ သူမရဲ႕လံုး၀န္းတဲ့ တင္ပါးအိအိေတြကို ေ၀ွ႕ရမ္းလႈပ္ခါျပစ္လိုက္တယ္။ အင္ဂ်လီနာဂ်ိဳလီ လွစ္ဟျပလိုက္တဲ့ ည၀တ္အကၤ်ီထဲက ပန္းႏုေရာင္ေပါင္တံေတြဟာအဟာရခ်ိဳ႕တဲ့ေနတဲ့ အာဖရိက ဒုကၡသည္ေတြဆီ တဖြဲဖြဲ၀င္လာမယ့္ ရံပံုေငြ ေတြပဲ။ကဲ . . . ဘာထူးလို႔လဲ ကၽြန္မေမာင္ေလး ေနာက္ႏွစ္ေက်ာင္းဆက္ ထားႏိုင္ဖို႔ သိုးေစာ္နံေနတဲ့ အဲ့ဒီအဆီ တစ္ထပ္ အသားတစ္ထပ္ ခႏၵာကိုယ္ႀကီးေတြကို ကၽြန္မအခုႏိုပ္ေပးေနရတယ္။ကၽြန္မအေမျမန္ျမန္ေနျပန္ေကာင္းလာေအာင္လို႔ ကၽြန္မစကပ္ေတြ တျဖည္းျဖည္းတိုတိုလာရတယ္။ တစ္လ တစ္လ အလွ်င္မီေအာင္ အိမ္စရိတ္ေထာက္ဖို႔အေရး ရွင့္ကိုအၾကင္နာေတြေပးေပးေနရတယ္ေကာင္း ေရာင္းေကာင္း၀ယ္ . . . ဟုတ္တယ္ဟုတ္ . . ကၽြန္မတို႔ အထည္ေတြ မခ်ဳပ္ၾကေတာ့ဘူး။စက္ရံုေတြပိတ္သြားၿပီ ကၽြန္မတို႔ပန္းရံလည္းမလုပ္ႏိုင္ၾကဘူးေလ ခြန္အားနဲ႔အတက္ပညာေတြ ေစ်းေပါေန တဲ့ ေခတ္ႀကီးထဲမွာ ေစ်းေကာင္း ရတာပဲ ကၽြန္မတို႔ေရာင္းစားလိုက္ၾကေတာ့တယ္ ကၽြန္မနာမည္လား . . အ ေမေပးခဲ့တာေတာင္ေမ့ေတ့ေတ့ရယ္ ကၽြန္မနာမည္ ၾကယ္စင္ . ကၽြန္မနာမည္ နံနက္ခင္း . ကၽြန္မနာမည္ တာရာ . ကၽြန္မနာမည္ အလကၤာ ဟုတ္တယ္ေလ ကၽြန္မတို႔မတည္ၿမဲၾကဘူး။

ကၽြန္မတို႔ဟာ လွ်ပ္စီးေၾကာင္းနဲ႔ ပတ္ၾကားအက္ေနတဲ့ မိုးတိမ္ေတြပဲ ကြက္က်ားမိုးေတြ ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္ လာ ခ်ိန္မွာ ဘြားကနဲ ေပါက္ေရာက္ လာတဲ့ မိုးဦးမႈိပြင့္ေတြပဲ စီးဆင္းေနတဲ့ေငြေၾကး စာရင္ဇယားေတြေဘးမွာ ေကြးညႊတ္ေနတဲ့ ျမစ္က်ိဳးအင္းေတြပဲ ေလွ်ာ္ဖြတ္ၿပီး မီးပူတိုက္ထားတဲ့ ေဘထုတ္ထည္ကိုၾကည့္သလို ရွင္ ကၽြန္မကိုမၾကည့္ပါနဲ႔ ရွင့္စကားနဲ႔ ကၽြန္မကိုအဖ်ားခတ္လိုက္ပံုက ကၽြန္မတို႔ကပဲ သူမ်ားအိမ္ေထာင္ ေရးေတြေပၚ လမ္းႀကိတ္စက္တက္ေမာင္းေနသလိုလို ကၽြန္မတို႔ကပဲ သူမ်ားမိသား စုေတြကို ကူးတို႔ဆိပ္မွာ မႈိ႕အိတ္ ဖြင့္ေနသလိုလို ကၽြန္မတို႔ကပဲ ရွင္တို႔ရဲ႕ တိတ္ဆိတ္ေနတဲ့ ယဥ္ေက်းမႈ႕စာမ်က္ႏွာေတြကို ပလုပ္တုတ္ ေခါက္ ေနသလိုလို။အခ်စ္တဲ့ . . . ရွင္ေလခ်ဥ္တက္လိုက္သလား ဘီယာေစာ္နံလိုက္တာဟုတ္ ပါတယ္ ဟုတ္ပါတယ္ ကၽြန္မတို႔ အလုပ္က သဒၵါစည္းမ်ဥ္းစည္းကမ္းနဲ႔ မကိုက္ညီပါဘူးကၽြန္မတို႔ဘ၀ေတြကလည္း ၀ါက်တည္ ေဆာက္ပံုမ မွန္ကန္ပါဘူး ဒါေပမယ့္ . . ဒါဟာ အေမွာင္နဲ႔ ခ်ိန္တြယ္ရတဲ့ ၀န္ေဆာင္မႈ ပါရွင္။

“အမၺပါလီ” အစ “ေမာ္နီကာဗယ္လူခ်ီ” အဆံုး ကၽြန္မတို႔အားလံုးဟာ ရွင္တို႔ေယာကၤ်ားေတြရဲ႕ လွ်ိဳ႕၀ွက္တဲ့ စက္ရံုမွာ အခ်ိန္ပိုဆင္းရတဲ့ ေခြးသြားစိတ္ ေတြပါပဲ။တကယ္ေတာ့ ကမာၻႀကီးပူေႏြးလာရတာလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ မဆိုင္ပါဘူး အိုစမာဘင္လာဒင္ ေသဆံုးသြား တာလည္း ကၽြန္မတို႔နဲ႔ တျခားစီ ေဒၚလာေစ်း ကေမာက္ကမျဖစ္ေအာင္ ကၽြန္မတို႔တစ္ခါမွ မလုပ္ခဲ့ဖူးဘူး ကၽြန္ မတို႔ကို ေရးႀကီးခြင္က်ယ္ ကဗ်ာစပ္မေနပါနဲ႔ ရွင္ရယ္ ေဘာစိေနာ္ ေဘာ္ကယ္ေၾကးေလး စ္ပဲေျခာက္ ျပားနဲ႔ ရွင္ကၽြန္မကို ဒီအတိုင္းျပစ္မထားခဲ့နဲ႔ဦး။အိုေခ . . . ဒီငယ္ကၽြမ္းေဆြ တစ္ပုဒ္ဆိုၿပီးသြားရင္ တစ္ဆက္ရွင္ စာအခ်ိန္ေစ့ၿပီေနာက္တစ္ခါလည္း ကၽြန္မတို႔ဆီကို ဒီလို ဆင္ေတြတအုပ္ႀကီးနဲ႔ လာေရာက္အားေပးႏိုင္ပါေစ။သင့္(ခ္)ယူ . . . ဘိုင့္ဘိုင့္ . . . ဆီးယူ . . . ဖလိုင္းကစ္(စ္)။ ။

Credit to ေမာင္ရွင္ေစာ (ရတီ 2012)
==========

ဆင်းရဲမွဲတေနေတဲ့ လက်တင်အမေရိက ကလေးငယ် ၃၅သန်းအတွက် ရှာကီရာဟာ သူမရဲ့လုံးဝန်းတဲ့ တင်ပါးအိအိတွေကို ဝှေ့ရမ်းလှုပ်ခါပြစ်လိုက်တယ်။ အင်ဂျလီနာဂျိုလီ လှစ်ဟပြလိုက်တဲ့ ညဝတ်အင်္ကျီထဲက ပန်းနုရောင်ပေါင်တံတွေဟာအဟာရချို့တဲ့နေတဲ့ အာဖရိက ဒုက္ခသည်တွေဆီ တဖွဲဖွဲဝင်လာမယ့် ရံပုံငွေ တွေပဲ။ကဲ . . . ဘာထူးလို့လဲ ကျွန်မမောင်လေး နောက်နှစ်ကျောင်းဆက် ထားနိုင်ဖို့ သိုးစော်နံနေတဲ့ အဲ့ဒီအဆီ တစ်ထပ် အသားတစ်ထပ် ခန္ဒာကိုယ်ကြီးတွေကို ကျွန်မအခုနိုပ်ပေးနေရတယ်။ကျွန်မအမေမြန်မြန်နေပြန်ကောင်းလာအောင်လို့ ကျွန်မစကပ်တွေ တဖြည်းဖြည်းတိုတိုလာရတယ်။ တစ်လ တစ်လ အလျှင်မီအောင် အိမ်စရိတ်ထောက်ဖို့အရေး ရှင့်ကိုအကြင်နာတွေပေးပေးနေရတယ်ကောင်း ရောင်းကောင်းဝယ် . . . ဟုတ်တယ်ဟုတ် . . ကျွန်မတို့ အထည်တွေ မချုပ်ကြတော့ဘူး။စက်ရုံတွေပိတ်သွားပြီ ကျွန်မတို့ပန်းရံလည်းမလုပ်နိုင်ကြဘူးလေ ခွန်အားနဲ့အတက်ပညာတွေ စျေးပေါနေ တဲ့ ခေတ်ကြီးထဲမှာ စျေးကောင်း ရတာပဲ ကျွန်မတို့ရောင်းစားလိုက်ကြတော့တယ် ကျွန်မနာမည်လား . . အ မေပေးခဲ့တာတောင်မေ့တေ့တေ့ရယ် ကျွန်မနာမည် ကြယ်စင် . ကျွန်မနာမည် နံနက်ခင်း . ကျွန်မနာမည် တာရာ . ကျွန်မနာမည် အလင်္ကာ ဟုတ်တယ်လေ ကျွန်မတို့မတည်မြဲကြဘူး။

ကျွန်မတို့ဟာ လျှပ်စီးကြောင်းနဲ့ ပတ်ကြားအက်နေတဲ့ မိုးတိမ်တွေပဲ ကွက်ကျားမိုးတွေ ဖွံ့ဖြိုးတိုးတက် လာ ချိန်မှာ ဘွားကနဲ ပေါက်ရောက် လာတဲ့ မိုးဦးမှိုပွင့်တွေပဲ စီးဆင်းနေတဲ့ငွေကြေး စာရင်ဇယားတွေဘေးမှာ ကွေးညွှတ်နေတဲ့ မြစ်ကျိုးအင်းတွေပဲ လျှော်ဖွတ်ပြီး မီးပူတိုက်ထားတဲ့ ဘေထုတ်ထည်ကိုကြည့်သလို ရှင် ကျွန်မကိုမကြည့်ပါနဲ့ ရှင့်စကားနဲ့ ကျွန်မကိုအဖျားခတ်လိုက်ပုံက ကျွန်မတို့ကပဲ သူများအိမ်ထောင် ရေးတွေပေါ် လမ်းကြိတ်စက်တက်မောင်းနေသလိုလို ကျွန်မတို့ကပဲ သူများမိသား စုတွေကို ကူးတို့ဆိပ်မှာ မှို့အိတ် ဖွင့်နေသလိုလို ကျွန်မတို့ကပဲ ရှင်တို့ရဲ့ တိတ်ဆိတ်နေတဲ့ ယဉ်ကျေးမှု့စာမျက်နှာတွေကို ပလုပ်တုတ် ခေါက် နေသလိုလို။အချစ်တဲ့ . . . ရှင်လေချဉ်တက်လိုက်သလား ဘီယာစော်နံလိုက်တာဟုတ် ပါတယ် ဟုတ်ပါတယ် ကျွန်မတို့ အလုပ်က သဒ္ဒါစည်းမျဉ်းစည်းကမ်းနဲ့ မကိုက်ညီပါဘူးကျွန်မတို့ဘဝတွေကလည်း ၀ါကျတည် ဆောက်ပုံမ မှန်ကန်ပါဘူး ဒါပေမယ့် . . ဒါဟာ အမှောင်နဲ့ ချိန်တွယ်ရတဲ့ ဝန်ဆောင်မှု ပါရှင်။

“အမ္ဗပါလီ” အစ “မော်နီကာဗယ်လူချီ” အဆုံး ကျွန်မတို့အားလုံးဟာ ရှင်တို့ယောင်္ကျားတွေရဲ့ လျှို့ဝှက်တဲ့ စက်ရုံမှာ အချိန်ပိုဆင်းရတဲ့ ခွေးသွားစိတ် တွေပါပဲ။တကယ်တော့ ကမ္ဘာကြီးပူနွေးလာရတာလည်း ကျွန်မတို့နဲ့ မဆိုင်ပါဘူး အိုစမာဘင်လာဒင် သေဆုံးသွား တာလည်း ကျွန်မတို့နဲ့ တခြားစီ ဒေါ်လာစျေး ကမောက်ကမဖြစ်အောင် ကျွန်မတို့တစ်ခါမှ မလုပ်ခဲ့ဖူးဘူး ကျွန် မတို့ကို ရေးကြီးခွင်ကျယ် ကဗျာစပ်မနေပါနဲ့ ရှင်ရယ် ဘောစိနော် ဘော်ကယ်ကြေးလေး စ်ပဲခြောက် ပြားနဲ့ ရှင်ကျွန်မကို ဒီအတိုင်းပြစ်မထားခဲ့နဲ့ဦး။အိုခေ . . . ဒီငယ်ကျွမ်းဆွေ တစ်ပုဒ်ဆိုပြီးသွားရင် တစ်ဆက်ရှင် စာအချိန်စေ့ပြီနောက်တစ်ခါလည်း ကျွန်မတို့ဆီကို ဒီလို ဆင်တွေတအုပ်ကြီးနဲ့ လာရောက်အားပေးနိုင်ပါစေ။သင့်(ခ်)ယူ . . . ဘိုင့်ဘိုင့် . . . ဆီးယူ . . . ဖလိုင်းကစ်(စ်)။ ။

Credit to မောင်ရှင်စော (ရတီ 2012)

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...