သခြါးခင္းေစာင့္တဲ့ ေကာင္မေလးကို ခ်စ္သူေတာ္ထားတဲ့ ကၽြန္ေတာ့္ အျဖစ္..။


ကၽြန္ေတာ္ေတာသားတစ္ေယာက္ပါ... ကၽြန္ေတာ့္မွာ ခ်စ္သူရွိတယ္... အဲ့ဒီခ်စ္သူကလည္း ကၽြန္ေတာ္တို႔ရြာ ေျမာက္ဘက္ရြာကဆုိေတာ့ ေတာသူေလးပဲေပါ့...
ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက ဒီလုိဗ်...
သူနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ခ်စ္သူျဖစ္သြားခဲ့ရတဲ့ အေၾကာင္းေလးပါ...။ စေျပာရမယ္ဆုိရင္ သခြါးသီးကစတဲ့ ဇာတ္လမ္းေလးေပါ့..။ အခုရက္ပိုင္း အြန္လိုင္းေပၚမွာ သခြါးသီးေတြ ေသာင္းက်န္းေနတာ ေတြ႔လို႔ သတိရၿပီး ေျပာခ်င္စိတ္ေပါက္လာလို႔ပါ...။

ဒီလုိပါ.. တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ကၽြန္ေတာ့္ အေမက ေျမာက္ဘက္ရြာကို သြားၿပီး ငပိဖိုးရစရာ ရွိတဲ ့အိမ္သံုးအိမ္ကို အေၾကြးသြားေတာင္းခိုင္းတယ္..။ ကၽြန္ေတာ္လည္း မသြားခ်င္သြားခ်င္ နဲ႔ အေမ့ကိုေၾကာက္ေတာ့ သြားလိုက္ရတာေပါ့...။

ကၽြန္ေတာ္သြားတဲ့ လမ္းနဲ႔ မလွမ္းမကမ္းေလာက္မွာ စိမ္းစိမ္းစိုစိုနဲ႔ သခြါးခင္းတစ္ခင္း ေတြ႔ပါေလေရာ.... ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သခြါးသီးဆိုရင္ အလႊတ္ႀကိဳက္သေပါ့...
ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္လည္း စားခ်င္စိတ္ေဇာနဲ႔ သခြါးခင္းရွိရာ ဘက္ကို ဦးတည္ၿပီး သြားမယ္အလုပ္ တဲေလးတစ္လံုးကို သတိထားမိေလေရာ... လွမ္းၾကည့္ေတာ့လည္း လူကမေတြ႔ဘူး.. တဲထဲမွာေတာ့ လူရွိမယ္ထင္တယ္ဆိုၿပီး... သခြါးခင္းပိုင္ရွင္စီကို သခြါးသီးတစ္လံုး ေတာင္စားမယ္ဆိုတဲ့ အေတြးနဲ႔ တဲရွိရာကိုခပ္သုတ္သုတ္ သြားခဲ့တာေပါ့...

တဲနားလည္းေရာက္ေရာ ေျခသံၾကားလို႔ထင္တယ္.. တဲထဲက ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္ ပ်ာသည္႔ပ်ာယာ ထြက္လာတယ္.. သူ႔ကိုၾကည့္ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ တဲနားသြားခဲ့တဲ့ ရည္ရြယ္ခ်က္ေတာင္ ေပ်ာက္သြားတယ္... သူက သိပ္လွတာကိုးဗ်...။

ဒါနဲ႔ပဲ ကၽြန္ေတာ္က လက္ရဲ ဇက္ရဲဆိုေတာ့ ဘာရမလဲ... သခြါးသီးေတာင္းမစားေတာ့ပဲ... ရည္းစားစကားေျပာေတာ့တာေပါ့...။ ေကာင္မေလးက အစေတာ့ ရွက္သလိုလို ေၾကာက္သလိုလိုနဲ႔ေပါ့...။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း စကားၾကြယ္တယ္... အထာနပ္ၿပီးသား... ပါကလည္း ခပ္ေျဖာင့္ေျဖာင့္ဆိုေတာ့ ေကာင္မေလး အဲ့ေနရာမွာပဲ... ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ခ်စ္သူျဖစ္သြားၾကတာေပါ့...။

ကၽြန္ေတာ္ေျပာခ်င္တာက အခုမွ အေရးႀကီးတာဗ်... ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ခ်စ္သူျဖစ္ကတည္းက အခုခ်ိန္ထိ သူကလည္းကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္တယ္... ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူ႔ကို ခ်စ္တယ္....။
ဒါေပမယ့္... ။ အခုရက္ပိုင္း ကၽြန္ေတာ္ ေပါက္ကရေတြ ေတြးေတြးေနမိေနတယ္...။ အြန္လိုင္းေပၚမွာကလည္း သခြါးသီးေတြေသာင္းက်န္းေနတယ္...။ ?????????????????????????????????????????? အဲ့လိုေပါ့...။ မျဖစ္ႏိုင္ေလာက္ပါဘူးေနာ္...။ ကၽြန္ေတာ္ အစိုးရိမ္လြန္ေနတာျဖစ္မွာပါေနာ....။

ကၽြန္ေတာ့္ ခ်စ္သူေကာင္မေလးကလည္း အခုထိ သခြါးခင္းေစာင့္ေနေသးတယ္...။ ကၽြန္ေတာ့္ကို တစ္ခုခုေျပာခ်င္တာမ်ား ရွိရင္... ကြန္မန္႔ကေန ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေျပာခဲ့ၾကပါလားဗ်ာ...။
ကၽြန္ေတာ့္ စိတ္ထဲမွာ တစ္ခုခု ခုေနသလိုပဲ.....။

အပန္းေျပ ေပ်ာ္စရာ အျဖစ္ အပ်င္းေျပသေဘာျဖင့္ ေရးမိေရးရာ ေရးမိျခင္းပါ..။
မည္သည့္စာမ်က္တြင္ မဆို (Credit to ApannPyay) ျဖင့္ ကူယူေဖာ္ျပႏုိင္ပါသည္..။

(ApannPyay Admin)
(www.apannpyay.com)
=============

ကျွန်တော်တောသားတစ်ယောက်ပါ... ကျွန်တော့်မှာ ချစ်သူရှိတယ်... အဲ့ဒီချစ်သူကလည်း ကျွန်တော်တို့ရွာ မြောက်ဘက်ရွာကဆိုတော့ တောသူလေးပဲပေါ့...
ကျွန်တော်ပြောချင်တာက ဒီလိုဗျ...
သူနဲ့ ကျွန်တော် ချစ်သူဖြစ်သွားခဲ့ရတဲ့ အကြောင်းလေးပါ...။ စပြောရမယ်ဆိုရင် သခွါးသီးကစတဲ့ ဇာတ်လမ်းလေးပေါ့..။ အခုရက်ပိုင်း အွန်လိုင်းပေါ်မှာ သခွါးသီးတွေ သောင်းကျန်းနေတာ တွေ့လို့ သတိရပြီး ပြောချင်စိတ်ပေါက်လာလို့ပါ...။

ဒီလိုပါ.. တစ်နေ့ ကျွန်တော့်ကို ကျွန်တော့် အမေက မြောက်ဘက်ရွာကို သွားပြီး ငပိဖိုးရစရာ ရှိတဲ ့အိမ်သုံးအိမ်ကို အကြွေးသွားတောင်းခိုင်းတယ်..။ ကျွန်တော်လည်း မသွားချင်သွားချင် နဲ့ အမေ့ကိုကြောက်တော့ သွားလိုက်ရတာပေါ့...။

ကျွန်တော်သွားတဲ့ လမ်းနဲ့ မလှမ်းမကမ်းလောက်မှာ စိမ်းစိမ်းစိုစိုနဲ့ သခွါးခင်းတစ်ခင်း တွေ့ပါလေရော.... ကျွန်တော်ကလည်း သခွါးသီးဆိုရင် အလွှတ်ကြိုက်သပေါ့...
ဒါနဲ့ ကျွန်တော်လည်း စားချင်စိတ်ဇောနဲ့ သခွါးခင်းရှိရာ ဘက်ကို ဦးတည်ပြီး သွားမယ်အလုပ် တဲလေးတစ်လုံးကို သတိထားမိလေရော... လှမ်းကြည့်တော့လည်း လူကမတွေ့ဘူး.. တဲထဲမှာတော့ လူရှိမယ်ထင်တယ်ဆိုပြီး... သခွါးခင်းပိုင်ရှင်စီကို သခွါးသီးတစ်လုံး တောင်စားမယ်ဆိုတဲ့ အတွေးနဲ့ တဲရှိရာကိုခပ်သုတ်သုတ် သွားခဲ့တာပေါ့...

တဲနားလည်းရောက်ရော ခြေသံကြားလို့ထင်တယ်.. တဲထဲက ကောင်မလေးတစ်ယောက် ပျာသည့်ပျာယာ ထွက်လာတယ်.. သူ့ကိုကြည့်တော့ ကျွန်တော် တဲနားသွားခဲ့တဲ့ ရည်ရွယ်ချက်တောင် ပျောက်သွားတယ်... သူက သိပ်လှတာကိုးဗျ...။

ဒါနဲ့ပဲ ကျွန်တော်က လက်ရဲ ဇက်ရဲဆိုတော့ ဘာရမလဲ... သခွါးသီးတောင်းမစားတော့ပဲ... ရည်းစားစကားပြောတော့တာပေါ့...။ ကောင်မလေးက အစတော့ ရှက်သလိုလို ကြောက်သလိုလိုနဲ့ပေါ့...။ ကျွန်တော်ကလည်း စကားကြွယ်တယ်... အထာနပ်ပြီးသား... ပါကလည်း ခပ်ဖြောင့်ဖြောင့်ဆိုတော့ ကောင်မလေး အဲ့နေရာမှာပဲ... ကျွန်တော်နဲ့ ချစ်သူဖြစ်သွားကြတာပေါ့...။

ကျွန်တော်ပြောချင်တာက အခုမှ အရေးကြီးတာဗျ... ကျွန်တော်တို့ ချစ်သူဖြစ်ကတည်းက အခုချိန်ထိ သူကလည်းကျွန်တော့်ကို ချစ်တယ်... ကျွန်တော်ကလည်း သူ့ကို ချစ်တယ်....။
ဒါပေမယ့်... ။ အခုရက်ပိုင်း ကျွန်တော် ပေါက်ကရတွေ တွေးတွေးနေမိနေတယ်...။ အွန်လိုင်းပေါ်မှာကလည်း သခွါးသီးတွေသောင်းကျန်းနေတယ်...။ ?????????????????????????????????????????? အဲ့လိုပေါ့...။ မဖြစ်နိုင်လောက်ပါဘူးနော်...။ ကျွန်တော် အစိုးရိမ်လွန်နေတာဖြစ်မှာပါနော....။

ကျွန်တော့် ချစ်သူကောင်မလေးကလည်း အခုထိ သခွါးခင်းစောင့်နေသေးတယ်...။ ကျွန်တော့်ကို တစ်ခုခုပြောချင်တာများ ရှိရင်... ကွန်မန့်ကနေ ပွင့်ပွင့်လင်းလင်း ပြောခဲ့ကြပါလားဗျာ...။
ကျွန်တော့် စိတ်ထဲမှာ တစ်ခုခု ခုနေသလိုပဲ.....။

အပန်းပြေ ပျော်စရာ အဖြစ် အပျင်းပြေသဘောဖြင့် ရေးမိရေးရာ ရေးမိခြင်းပါ..။
မည်သည့်စာမျက်တွင် မဆို (Credit to ApannPyay) ဖြင့် ကူယူဖော်ပြနိုင်ပါသည်..။

(ApannPyay Admin)
(www.apannpyay.com)

Admin Unknown

ApannPyay Website ေပၚတြင္ ေဖာ္ျပတင္ဆက္ေသာ သတင္း၊ ေဆာင္းပါး၊ ဗဟုသုတမ်ားကို မည္သည့္ Facebook စာမ်က္ႏွာ၊ Website မ်ားတြင္မဆို ခြင့္ေတာင္းခံစရာမလိုပဲ မူလ Credit မပါေသာ ပို႔စ္မ်ာကို Credit-ApannPyay ေပးၿပီး ျပန္လည္ကူးယူ မွ်ေ၀ေဖာ္ျပႏိုင္ပါသည္။

0 comments :

Post a Comment

Loading...